artık sıkıldım.
1 senelık site 6aydır filtrede. 2 aydır her gun yzıyorum ama hala cıkmadı. siteyi kapatıp 2 ay sonra yenıden açsam duzelır mı? titleve tasarımda degiştirdim faydasız... 3 k backlınkı var sadece. birisi bana kesin çözüm sunabilir mi
2 aydır yazıyorum filtereden cıkamadım
23
●1.296
- 24-12-2009, 18:43:05Üyeliği durdurulduher sabah 1 yazı yazıyorum. birazda backlınk aldım işte o kadar. daha ne yapmam lazım
infom var.
www.siteismi.com yazdıgımda googlede cıkıyor. Sandbox olmadıgı kesin.
goolge indeksliyor...
ama aramalarda hiç yokum. cezamı bu
- 24-12-2009, 20:51:23bende aynı durumdayım 2 aydır bende çıkamadım biri banada yardımcı olsun cezamı bu indexleniyorum aramalarda çıkmıyorum