• 21-12-2009, 10:34:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, yeni bir site açtım ancak şimdi fark ettimki başında "www" yok. Bu siteye seo kastırmak istediğim de bu bana dezavantaj olarak geri dönermi ? Çünkü herkes başına "www" yazarda girer.
  • 21-12-2009, 10:35:40
    #2
    ben www kullanmıyorum kişisel görüşüm zarar vermez bazen güzel olabiliyor. Delipoyraz.NET gibi bu şekilde kendini markalaştırırsan güzel aksi takdirde güzel değil
  • 21-12-2009, 10:37:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nötr dür bana göre birşey farketmez. Ama illa www olarak istiyorsan google webmaster araçlarından onu düzeltebilirsin..
  • 21-12-2009, 11:02:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    twitter bu konuda aklıma geliyo onlar eklememiş çokda iyi olmuş. Peki www.twitter.com yazınca otomatik olarak twitter.com'a nasıl yönlendirebiliriz kod ile değil ancak.
  • 21-12-2009, 11:04:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zaten bunun için ayrı bir ayar yapmana gerek yok onun otomatik olarak gerçekleşmesi lazım.
  • 21-12-2009, 11:25:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    teknolojist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten bunun için ayrı bir ayar yapmana gerek yok onun otomatik olarak gerçekleşmesi lazım.
    Defaultda o dediğin tarzda bir ayar yapılmamış. Hostingden elle yapılması lazım bunun. Ama nerden ?
  • 21-12-2009, 11:27:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu site imzandaki site mi? eğer o ise guvercinportali.com olarak girdim, çalıştı www.guvercinportali.com olarak girdim çalıştı yani şuan senin bi ayar yapmana gerek yok ikisini de kullanabiliyorsun.
  • 21-12-2009, 11:44:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kullanım konusunda evetde otomatik yönlendirmeden bahsediyorum ben. www.site.com diyince anında site.com'a yönlendirmesi gibi.
  • 21-12-2009, 11:49:56
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ana sayfa www yazınca bile www suz url ye yönlendirmek isteyenler forumda .htaccess fonksiyonları nı arayabilir..