• 05-11-2009, 10:19:30
    #10
    Acaba Ruslarda kendi forumlarında; Türkler neden benim sitemde yazmışlar mıdır?
    Ben de dahil tanıdığım bir çok kişi, rus sitelerinde aradıklarını buluyorlar.
  • 05-11-2009, 10:29:37
    #11
    Ben sana anlatayım Sen nasıl rapide dosya yüklüyorsun puan kazanıp rapid almak yada satmak için o adamlarda onu yapıyor Benim ilk sitem w@rez siteydi, çok uzun süredir hiç konu açmamama rağmen site sürekli güncel kalıyor. Adamlar boyuna konu açıyorlar. Kendi sitesine ekliyor, aynısını kopyalayıp sana da gönderiyor. Ben arada kontrol ediyorum cidden alakasız birşey yok, başlıkta ne varsa dosyada da o çıkıyor. Tek açıklaması bu, istemiyorum diyorsan kullanıcı panelinden nicki arattır, konu açma yetkisini al elinden. Ama dediğim gibi hiçbir zararı olmaz. Sıkıntı yapma

    O adamların %90 ı Türk dle sitelerinin hepsine post atarlar bu arada söylemeyi unutmuşum. Destek sitesini yönettiğim için sürekli araştırırım.

    edit: teman 1024*768 çözünürlükte berbat görünüyor haberin olsun.
  • 05-11-2009, 12:11:26
    #12
    DLE'nin resmi sitesi var mı full sürümünün indirilebildiği ben bulamadım.
    Zaten herkes piyasadaki destek sitelerinde Türkçeleştirilmiş olanları kullanıyor.
  • 05-11-2009, 12:18:42
    #13
    ruslar varsa bende varım şaka bir yana DLE rusların kullandığı ( onlar yazmış biye biliyorum ) bir sistem onların arama motorları filan DLE'ye karşı bir öncelik filan veriyor olabilir o yüzden böyle hit olmuş olabilir veya rastlantı üzerine bir anahtar kelimede ilk sıralardasındır
  • 05-11-2009, 12:34:19
    #14
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DLE'nin resmi sitesi var mı full sürümünün indirilebildiği ben bulamadım.
    Zaten herkes piyasadaki destek sitelerinde Türkçeleştirilmiş olanları kullanıyor.
    http://dle-news.ru resmi sitesidir.
    holycin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruslar varsa bende varım şaka bir yana DLE rusların kullandığı ( onlar yazmış biye biliyorum ) bir sistem onların arama motorları filan DLE'ye karşı bir öncelik filan veriyor olabilir o yüzden böyle hit olmuş olabilir veya rastlantı üzerine bir anahtar kelimede ilk sıralardasındır
    Hiçbir alakası yok o zaman admin panelinde sadece google site haritası oluşturmak için bi bölüm bulunmazdı sanırım.
  • 05-11-2009, 13:28:26
    #15
    Bunu botlar yapıyor otomatik. dle nin url yapısından google araçılığıyla sitene ulaşıyor. oradan caphta kodunu tanıyor bu bot ve üye oluyor. Profil dolduruyor. Bazen bir yorum atıyor otomatik , bazende konu atıyor. Profil ve yorumlar backlink amaçlı yapılıyor. ancak yazılar için antishareware dediği gibidir. Eğer dlenin eski versiyonlarını kullanıyorsan profil sayfalarından hakkında bölümüne link ekliyor bu bot.
  • 05-11-2009, 20:30:14
    #16
    mathsman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer dlenin eski versiyonlarını kullanıyorsan profil sayfalarından hakkında bölümüne link ekliyor bu bot.
    Hocam Durumu Anlatamadım Sanırım ,
    Konu Ekleyen Rusun Eklediği Konulardada Alakasız Link Yok.
    İmzası Profili Filan Bomboş Adam Avatar Yüklemiyor İmza Kullanmıyor , Linki Kırık Olan Konu Hakkında İngilizce Olarak Link Kırık Diye Pm Attım Konunun Yorumuna Doğru Linki Koymuş
    Kısacası Reklam Filan Yok Ama Enteresanlık İşte.
  • 05-11-2009, 22:18:31
    #17
    CenGaveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Durumu Anlatamadım Sanırım ,
    Konu Ekleyen Rusun Eklediği Konulardada Alakasız Link Yok.
    İmzası Profili Filan Bomboş Adam Avatar Yüklemiyor İmza Kullanmıyor , Linki Kırık Olan Konu Hakkında İngilizce Olarak Link Kırık Diye Pm Attım Konunun Yorumuna Doğru Linki Koymuş
    Kısacası Reklam Filan Yok Ama Enteresanlık İşte.
    Bi enteresanlık yok kafana takma adam sana bedavadan post atıyor sende şikayet ediyorsun
  • 05-11-2009, 22:25:43
    #18
    siteni google aramadan düşürmek için SPAM basıyorlar , dikkatli ol, rus ipleri engelle