• 31-10-2009, 12:50:12
    #1
    Blogumu Açalı Yaklaşık 2 Ay Oldu.Çok Özen Gösteririrm Bloguma,Ama İlk Defa Böyle Birşeyle Karşılaşıyorum .
    Blogumda Bulunan 136 Sayfanın Hepsi İndexli Günlük 195 Bot Siteme Geliyor.
    Ama Sayfadan Çok Ziyade Etiketleri İndexlemiş.
    Sizde Böyle Birşeyle Karşılaştınızmı?
    Veya Ne Yapmam Lazım.Tamam Sayfalarımın Hepsi İndexli Ama Çoğu Etiketleri İndexlemiş.


    Buradan İndexlerime Bakabilirsiniz

    Bu Arada Yanlış Kategoriye Açmışım Özür Dilerim.Moderatorler Taşıması Rica Olunur.
  • 31-10-2009, 14:16:19
    #2
    Etiketlerinizi indexliyor ise sayfanızda indexleniyor demektir

    Ziyaretçi bakımından iyi olan bir şeydir kişiler bir çok etiketler arayabiliyorlar.
  • 31-10-2009, 14:25:54
    #3
    Başlıktan çok etiketi indexlemesi daha da iyi bence .

    Mesela Adanalı Dizisi diye bir konu açtınız. Etiketlerde "Adanalı Dizisi izle, adanalı dizisi 1.bölüm izle " vs yazdınız. Başlık değilde Adanalı Dizisi izle etiketi indexlendi.
    "Adanalı Dizisi izle " şeklinde arama yapan birisinin sitenize girme olasılığı yükselecektir.

    Kardeşimin blogunda genelde etiketler indexleniyor ve büyük bir hiti ordan alıyor
  • 31-10-2009, 14:33:11
    #4
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    wordpress is google sitemap xml eklentisinden sitemap'a etiketleri de dahil etmissiniz ve etiketlerin degerini yazilardan daha cok vermissiniz buyuk ihtimalle. ben esit veriyorum kendim

    0.8 yazilar ve 0.8 etiketler, anasayfa 1
  • 01-11-2009, 03:07:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ne güzel etiketlerin indeksleniyor işte

    Ben mesela sürekli etiket kasarım. Bir word belgesine aynen şöyle yazarım ve her konuma en az 15 etiket eklerim.

    Xxx, xxx haberler, xxx videosu izle, xxx tıkla izle, xxx oyuncuları ... bla bla..

    Burdaki Xxx'leri word'de seçtikten sonra kelimemi yapıştırır ve bir etiket listesi hazırlarım.

    Etiket olmassa olmazdır,)
  • 01-11-2009, 04:45:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sen şimdi etiketlerinin indexlendigindenmi şikayetçisin hocam eger öyleyse gönder bizede bizi indexlesinler bütün botlar sizde maşallah bizi unuttular
  • 01-11-2009, 04:49:39
    #7
    :d bide ağlamazmı. etiketi indexlemesi daha iyi. ben 1,5 aydır bekliyorum etiketleri indexlesinde ordan yollasın hiti. bence etiketlere yüklen hocam. özenle seç iyi hit yaparsın
  • 01-11-2009, 05:24:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    herkez bişiylerden şikayetçi bende indexlenmediginden şikayetçiyim
    https://www.r10.net/sitemap/489685-il...post1059731325
  • 01-11-2009, 11:52:56
    #9
    İlk önce etiket sonra konular indexlenir,ama etikettende bayagi hit geliyor yahu,kötü değilki