• 23-10-2009, 02:23:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar selamlar,
    Danışayım dedim, çok indeksi olan arkadaşlar, sitemap meselesini nasıl yapıyorsunuz?

    100K = 1000 er link olan 100 sitemap Google paşayı rahatsız eder mi?
    spam durumuna düşürür mü?

    Teşekkürler.
    Tolga
  • 23-10-2009, 07:42:35
    #2
    merhaba kullandığınız bir portal varmı wordpress gibi? varsa wordpress e ait sitemap plugini vardır bunu googledan wordpress sitemap plugin diye aratarak bulabilirisiniz. yoksa google a sitemap generator yazın bir siteye girin oradan web sitenizin urlsini yazarak sitemap oluşturmaya başlayın daha sonra Google Webmaster Central a giriş yapın ve sitenizi kayıt edin doğrulamasını yapın ardından sitemap.xml inizi ftp nize atıp uzantısını google a girin. robots.txt dosyası oluşturup ftp e atarakda robotların sitenizi günlük ziyaret etmenizi sağlayabilirsiniz. google nasıl bakar bu duruma tam bilemiyorum ama alıntı içerik yoksa %100 tavan yapacaksınızdır ancak eklemeden 1 hafta sonra yayına çıkacaktır.
  • 23-10-2009, 08:33:19
    #3
    100K veriyi bir anda internete açarsanız %99 sandbox a düşeceksinizdir. Tavsiyem yavaş yavaş, günlük belirli sınırlar içerisinde düzenli olarak eklemenizdir.
  • 23-10-2009, 09:00:21
    #4
    KARUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100K veriyi bir anda internete açarsanız %99 sandbox a düşeceksinizdir. Tavsiyem yavaş yavaş, günlük belirli sınırlar içerisinde düzenli olarak eklemenizdir.
    kesinlikle katılıyorum sandboxa düşme ihtimalin var
  • 23-10-2009, 09:08:27
    #5
    bir anda 100k url = sandbox

    belli aralıklarla atarsan bile sıkıntı.
  • 23-10-2009, 11:51:09
    #6
    NeLph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir anda 100k url = sandbox
    belli aralıklarla atarsan bile sıkıntı.
    haklısınız benim korkum işte bu.

    neyse önce 1000i parça parça atayım biraz bekleyeyim.

    bu arada ilk yazan arkadaş, teşekkürler ben kendi sitemap'imi kendim kodlayabiliyorum.
  • 23-10-2009, 13:19:51
    #7
    online süren yüksekse her gün belli saatler arasında 10 ar konu ekle böyle daha iyi olur.anında yüklenince ne olur bilinmez ama sandbox ihtimali yüksek.eger risk göze alırım diyorsan yinede denersin.
  • 23-10-2009, 13:42:22
    #8
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online süren yüksekse her gün belli saatler arasında 10 ar konu ekle böyle daha iyi olur.anında yüklenince ne olur bilinmez ama sandbox ihtimali yüksek.eger risk göze alırım diyorsan yinede denersin.
    Pekala teşekkürler, peki bir sitenin sandbox'da olduğunu nasıl anlıyoruz?
    Supplementary sayfa yoğunluğundan mı?
  • 23-10-2009, 13:53:08
    #9
    Zamanla olacak bir şeydir

    Hemen olsun demeyiniz yoksa üzülürsünüz