• 15-10-2009, 10:33:05
    #1
    Google webmasters tools



    Dün google webmastersa girdiğimde, labaratuar diye bir sekmenin eklendiğini gördüm, Bu sekmenin altında ise google botu gibi tara ve kötü niyetli yazılımla ilgili menü var.

    Birinci sekmede google botunun sitenizi nasıl gördüğü örneğin, tarama hataları, html hataları, sitemap hataları yada browser sorunları görüntüleniyor.

    İkinci sekme ise son zamanlarda artan 'bu site bilgisayarınıza zarar verebilir' hatasını google a bildirmek için artık kolay bir yolunuz var. Google ve verdiği hizmetler her geçen gün bir yenilik getiriyor.

    Google webmasters kullanmayan arkadaşlar bir an önce google ın bu hizmetinden faydalanmanızı tavsiye ederim.

    Yazının bir kopyasınıda Celilcan Blog adresinde bulabilirsiniz.

    İyi günler
  • 15-10-2009, 10:36:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler..
  • 15-10-2009, 11:39:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkçesi yok mu bu google webmaster tools'un ?
  • 15-10-2009, 11:53:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bende şimdi gördüm.

    bu arada ana sayfada da ayarlar kısmı gelmiş

    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçesi yok mu bu google webmaster tools'un ?
    https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=tr
  • 15-10-2009, 12:39:22
    #5
    güzel olmuş bende biraz önce farketmiştim
  • 15-10-2009, 12:48:20
    #6
    Google wabmaster Tools zaten türkçe ancak başka dilde görünteleniorsa sizde Settigns Kısmından ayarlayabilirsiniz.
  • 16-10-2009, 03:57:11
    #7
    Yabancı forumlarda pagerank değerini gösteren bölge kalktığı için artık açıklanmaya bilit diyorlar , baktım hakikatende kalkmış ,fikri olan var mı?
  • 16-10-2009, 04:57:36
    #8
    Güzel özellik ayrıca eskiden Tarama istatistikleri sayfasında pagerank değerlerini gösteriyordu oda kalmış
  • 16-10-2009, 05:01:51
    #9
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı forumlarda pagerank değerini gösteren bölge kalktığı için artık açıklanmaya bilit diyorlar , baktım hakikatende kalkmış ,fikri olan var mı?
    olabilir güncelleme de yok, bakalım yakında pr bilemiycez sanırsam