• 08-10-2009, 01:51:30
    #19
    Örümcek , siteye geldiğinde bi bakıyor google.com un linki var sitede,aha diyor bizim oraya geldik , ula bunun pr si ne zaman 0 oldu deyip hemen 8'i çakıyor
  • 08-10-2009, 01:58:19
    #20
    Amacınız google de iyi olmak ise hiç bir işe yaramaz.
    Siz önce kullanıcılarınızı düşünün. Daha sonra siz footera (Google seni sevmiyorum) yazsanız da bişi olmaz (:
  • 08-10-2009, 02:10:02
    #21
    Bencede... Google 'ya bir yazınız yüzünden sizi üst sıralara çıkarmaz: )
  • 08-10-2009, 02:38:34
    #22
    Bi yarar sağlıyacağını sanmıyorum. Koskoca google bizden gelen linkemi sevinecek
  • 08-10-2009, 04:02:45
    #23
    KRMVC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi yarar sağlıyacağını sanmıyorum. Koskoca google bizden gelen linkemi sevinecek
    araştırmacı ol yabancı wm forumlarında konulara bak anlarsın
    şimdi anlatsam ne yararı var. tartışma çıkcıak en iyisi dp'e bakın
  • 08-10-2009, 04:15:44
    #24
    Google eğer kendine link veriyor diye x sitesini farklı kefeye koyuyorsa tüküreyim onun işine keza öyle değil.(kendi görüşüm)
  • 08-10-2009, 04:19:51
    #25
    Bu sitenin arkasında Google önünde Microsoft var .

    Bendede bu yazıyor arkalı önlü sorun olmaz dimi sorun yaparsa silim
  • 08-10-2009, 04:45:07
    #26
    Daha önce burada ve burada tartışıldı bu konu.
    Sonuç;
    Seo anlayışına göre, kendi kategorinize uyan kaliteli 1-2 siteye link vermek iyidir. Bu anlayışın nedeni sitenize gelen crawler'ın örümcek ağı teorisini bozmadan yoluna devam etmesidir. Zaten çok kaliteli sitelerde dahi 1-2 link çıkışı muhakkak olur. Ana sayfasında olmazsa, haberler veya yan kategorilerinde olur.
  • 08-10-2009, 07:12:13
    #27
    SERP de sonuç vereceğini düşünmüyorum şahsen