Örümcek , siteye geldiğinde bi bakıyor google.com un linki var sitede,aha diyor bizim oraya geldik , ula bunun pr si ne zaman 0 oldu deyip hemen 8'i çakıyor
Amacınız google de iyi olmak ise hiç bir işe yaramaz.
Siz önce kullanıcılarınızı düşünün. Daha sonra siz footera (Google seni sevmiyorum) yazsanız da bişi olmaz (:
Daha önce burada ve burada tartışıldı bu konu.
Sonuç;
Seo anlayışına göre, kendi kategorinize uyan kaliteli 1-2 siteye link vermek iyidir. Bu anlayışın nedeni sitenize gelen crawler'ın örümcek ağı teorisini bozmadan yoluna devam etmesidir. Zaten çok kaliteli sitelerde dahi 1-2 link çıkışı muhakkak olur. Ana sayfasında olmazsa, haberler veya yan kategorilerinde olur.