Bir arada yapıyorlardı sanırım forumdan baya bir kişi.
Aldatmaca olmadan sitesinde sayaçı olan herkes katılsın bu sefer.Ozaman kimin sitelere girip gitmedigi belli olur.Toolbar kurulu çogu kişide zaten kolayca yükselir tahminimce.Yapalımmı arkadaşlar bir zincir ne dersiniz?
Saadet Zinciri Olayı
3
●552
- 29-09-2009, 03:43:46
- 29-09-2009, 07:06:25yapılsa güzel olurda sanırım bu forumda yasaklanmıştı

https://www.r10.net/alexa/423320-alex...lanmistir.html

300 k ya kadar inmişti alexam ama kapandı