• 18-09-2009, 04:26:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam, ingilizce içeirk kasan arkadaşlardan yardm istiyorum.. Öncelikle hostinginiz yurtdışında mı? türk hite birebir yabancı hit çekmek zormu??.. + adsense kazançlarınız ne durumda
  • 18-09-2009, 12:14:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hosting yurtdışı olursa daha iyi olur. Hangi ülkede çok hit kazanmak istiyorsan o ülkeden alabilirsin. Amerika ise amerikadan alırsınız.

    Hiti sana bağlı İngilizce'de daha zor tabi ki, bu çalışmana bağlı

    Türkçede nasılsa ingilizcede öyle özgün yazıldıkca iyi kazandırır
  • 20-09-2009, 08:53:32
    #3
    kesinlikle lokasyon çok önemli. nereye hitap ediyorsan orada barındıracaksın.