• 17-09-2009, 23:55:29
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Bir Firmanın web sitesi için seo çalışması yapıyorum,Bu Ay Web Sitesini


    - Minumum Pagerank 3 Olan DoFollow Bloglardan Backlink Aldık

    - Dmoz Kaydını Sağladık


    -100 Kadar Pr Değerleri 0-4 Arası Olan Sitelerle Link Değişimi Sağladık



    -Web Sitesi Zaten Sürekli Güncel Ve Özgün İçerikli



    Sizce Gelecek Güncellemede Sıralamada Ve Pagerank değerlerimizde ne gibi değişiklikler olur yorumlarınızı bekliyorum.
  • 18-09-2009, 00:03:46
    #2
    Linkler hızlı güncellemeyi sağlar..Prlerde tabiki kalitesine bağlı olarak ekstra Pr demek..Ama tam olarak kimse bişey diyemez..
  • 18-09-2009, 00:19:59
    #3
    Tam olarak değişiklikleri Google bilebilir. Yeni algoritması neydir vesaire gibi. Ama tabii kide katkısı olucaktır.
  • 18-09-2009, 00:23:28
    #4
    Eklediğiniz içeriğin özgünlüğüne bağlı olarak anahtar kelimenizde ilk iki sayfada olabilirsiniz.PR değerinizde PR3 civarlarında olabilir.Ama google amcanın neler yapacağı hiç belli olmaz...
  • 18-09-2009, 00:31:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aynı ay içerisinde backlink biraz fazla olmamışmı?
    yani yanlış anlaşılmasın ben buzamana kadar r10dan öğrendiğimi dile getirdim.
    Ve hatırladığım kadarıyla sıksık yapılan linkdeğişimleri ve bundan doğan aşırı backlink = filtre diye biliyorum.
  • 19-09-2009, 16:50:28
    #6
    Gop
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Güzel bir çalışma olmuş gerçekten ek olarak bi kaç adet dizine eklerseniz kaliteli olanlara iyi olacağını düşünüyorum. Güzel bir pr olmasa bile sitenin google acısından kaliteli olacağı konusunda şüphem yok.

    İyi Çalışmalar.