• 13-09-2009, 21:28:41
    #73
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam bence bilgi işlem müdürü değil ama çok iyi hazırcevap..
    İş teklif ediyorum sana kabul ediyormusun?
    Salla chat siteleri kazandırmaz...
    Herhangi ßir KazanCım Yok Merak Etme SiteLerden Para Kazanmak iStiyoR oLSaydım KazanıRdım da..
    Ama ßuna ihtiyaCım Yok SadeCe Zevk..
  • 13-09-2009, 21:30:31
    #74
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanmış mısın?
    ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
    Şu Kısmı'da Siyah iLe ßoyarSan Daha MakßuLe GeçiCek (:
  • 13-09-2009, 21:31:52
    #75
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi ßir KazanCım Yok Merak Etme SiteLerden Para Kazanmak iStiyoR oLSaydım KazanıRdım da..
    Ama ßuna ihtiyaCım Yok SadeCe Zevk..
    ondan gelip r10da biyerlerini yırtıyon çocuk
  • 13-09-2009, 21:33:26
    #76
    sunucuoptimizasyon.com
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ondan gelip r10da biyerlerini yırtıyon çocuk

    Öyle deme abisi o para için değil google a saygı duyduğu için konu açtı. Para falan önemli değil. Koskoca bilgi işlem müdürü ne uğraşacak sitelerden gelen 1-2 bin tl için.
  • 13-09-2009, 21:33:33
    #77
    Elazığlı Favorimsin Helal...
  • 13-09-2009, 21:33:53
    #78
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
    Şu Kısmı'da Siyah iLe ßoyarSan Daha MakßuLe GeçiCek (:
    sen önce bir soruya cevap ver, sonra istediğin her yeri boyarım
  • 13-09-2009, 21:35:05
    #79
    Bu konu bu akşam mesaj rekoru kırmasında,dakika başına 2 mesaj geliyor
  • 13-09-2009, 21:35:23
    #80
    Sizin Gözünüzü Para Hırsı ßürümüş oLaßiLir ve ßu iŞi Para iÇin Yapıyor oLaßiLirSiniz..
    Para iÇin Yapıyor oLsaydım SizLer Gißi ßende ßuradan Çıkmazdım..
    ßenim Yüzümden oLduğu Kadar Sizin Yüzünüden de Konunun iÇine EdiLdi ve Konu Dışına ÇıkıLdı..
    ßen Yardım aLmaya çaLıştım Ama SizLer ßeni ßir Tartışmanın iÇine Çektiniz..
    AnLattım AnLamadınız Ya da AnLamak iStemediniz..
    ßunLar Son SözLerimdir..
    ßu Konunun da KiLitLenmeSini Rica EdiyoRum..
    Çünki Arkamdan KonuşuLmasından HoşLanmam ßi Daha Ya geLirim Ya geLemem..
  • 13-09-2009, 21:36:25
    #81
    sunucuoptimizasyon.com
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin Gözünüzü Para Hırsı ßürümüş oLaßiLir ve ßu iŞi Para iÇin Yapıyor oLaßiLirSiniz..
    Para iÇin Yapıyor oLsaydım SizLer Gißi ßende ßuradan Çıkmazdım..
    ßenim Yüzümden oLduğu Kadar Sizin Yüzünüden de Konunun iÇine EdiLdi ve Konu Dışına ÇıkıLdı..
    ßen Yardım aLmaya çaLıştım Ama SizLer ßeni ßir Tartışmanın iÇine Çektiniz..
    AnLattım AnLamadınız Ya da AnLamak iStemediniz..
    ßunLar Son SözLerimdir..
    ßu Konunun da KiLitLenmeSini Rica EdiyoRum..
    Çünki Arkamdan KonuşuLmasından HoşLanmam ßi Daha Ya geLirim Ya geLemem..
    Seni unutmayacağız hırçın bilgi işlem müdürü emo kardeş.