Salak Google - Google a gönderdiğim mail
36
●3.697
- 09-09-2009, 02:06:39boğaziçi bil. müh. mezunuyum 30 yaşındayım. google ve adsenseye bağlanıp kalman diyorum. bu google u gözünüzde büyütmen diyorum. benim zamanında düştüğüm hataya düşmen diyorum. bana tavsiyene gelince sağolAlıntı

google la dalga geçtim bi mail yazdım yurdumun webmasterları hep google avukatı oldu iyimi.
off neyse takılın siz kafanıza göre
by. - 09-09-2009, 02:12:49Üyeliği durduruldusiteden online film indirebiliyorsunuz ucretli tabi, adamlar yanlis bisey yapmamislarki. online film diye ekliyorlarsa sorun yok sonucda free olacak diye bir kayde yok.. google ne yaptigini bilir fazla takmayin kafaniza..twilight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2009, 21:51:14az kaldı cafein güncellemesi tamamlnasın pr değeri eskisi kadar etkilemeyecek siteyi.
zaten pr olayını kontrol edemediği için yeni güncellemeye gidiyor.
eskiden seoya %70 ölçüde etkisi olduğu düşünülen pr değeri %40 lara inecek diyenler var
İsyan etme ne olur , Backlink al seninde olur :P - 09-09-2009, 21:55:36Helal be kardeşim Arkandayıztwilight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2009, 22:06:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kimilerine Göre Kralız, Kimilerine Göre Yalanız, Herkes İşine Baksın Biz TürKWebmaster Filanız.
