• 08-09-2009, 14:00:06
    #1
    arkadaslar sitemde forum kuruluydu 21k index bunu silip portal kurdum simdi google gelip indexlemiyor sitemi ne yapmalıyım 15 gün oldu düzelir diye bekledim ama hiç birsey degismiyor ne yapmalıyım ?
  • 08-09-2009, 14:07:42
    #2
    bende yeniden kurmuştum sildirdim. şimdi hiç indexlemiyor. sildirme bence.
  • 08-09-2009, 14:22:42
    #3
    hocam ne kadar oldu indexleri sileli hiçmi googlebot uğramıyor ?
  • 08-09-2009, 15:48:43
    #4
    şöyle ki, hata sayfalarından ötürü pr değerinde ciddi düşüş oluyor. Ayrıca kendi kanım bu; Google, hataları sayfaları gördükçe bi süre siteye uğramaz oluyor. 15 gün o şekilde bekleyeceğinize aktif bir domaine 301 yönlendirme yapabilirdiniz, komple siteyi.

    Ben bu hatadan dolayı, harika hedef kelimelerle sıralamadan yok oldum. Silmeden önce bilgi alsaydınız keşke çeşili yazı/sitelerden.