• 06-09-2009, 02:42:36
    #1
    Beyler geçenlerde title dğeiştirmiştim ama 2 kelime anca.. hitim yarıya indi ben ihtimal vermiyom ama arkadaşlar title dan dolayı dediler.. şimdi yine 2 kelime ekledim ama içerikle %100 uyumlu ve hatta domainde geçen iki kelimeyi ekledim.. bu sorun yaratırmı? ne derece yaratır.. yaratacaksa bari eski haline döneyim hit ömrümü yedi benim
  • 06-09-2009, 04:05:25
    #2
    title veya meta değiştirmek hit kaybına neden olur ama zamanla düzelip eski halini almaya başlar.
  • 06-09-2009, 13:55:56
    #3
    hocam ben title yi değiştirdim değiştirmekden kasıt senin gibi kelime ekledim google bir hafta siteye uğramadı 2 hafta oldu eski hit yok tavsiyem değiştirme .
  • 06-09-2009, 14:06:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eğer google açısından sağlam bir siten varsa, sürekli indexlenen ve ziyaret edilen yani, değiştirmemeni tavsiye ederim. ama sen zaten değiştirmişsin ve hitler yarıya düştü diyorsun, o zaman beklemekten başka çaren yok. eğer isabetli kelimeler girdiysen bir zaman sonra sana artı olarak dönebilir.

    bir yanlış daha yapıp eski haline falan getireyim deme
  • 06-09-2009, 14:37:05
    #5
    valla geri getirdim ama google farketmeden bişey olmaz yan dye tahmin ediyorum.. şimdi hit yine eski haline geri dönüyor gibi.. bakalım.. inş farketmemiştir yine 2 hafta uğramazsa çileden çıakrım.. gerçekten çok önemli bely bizzat denedim gördüm yani dğeiştirecek arkadaşalr bunu bilerek ona göre davransın
  • 06-09-2009, 14:55:06
    #6
    Geçen günlerde bende bütün meta tagları değiştirdim.Bütün kelimelerden düştüm şimdi bu olayı title gibi şeyleremi bağlıyorsunuz?
  • 06-09-2009, 14:57:17
    #7
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler geçenlerde title dğeiştirmiştim ama 2 kelime anca.. hitim yarıya indi ben ihtimal vermiyom ama arkadaşlar title dan dolayı dediler.. şimdi yine 2 kelime ekledim ama içerikle %100 uyumlu ve hatta domainde geçen iki kelimeyi ekledim.. bu sorun yaratırmı? ne derece yaratır.. yaratacaksa bari eski haline döneyim hit ömrümü yedi benim


    bende title'den Kaybetmiştim yakın zamanlarda sadece "LAR" ekledim 1 kelimenin sonuna şimdi birinci sayfadayım.. Arkadaşların bu title konusunda haklı bence..
  • 06-09-2009, 15:12:50
    #8
    ben title sonuna kelime ekliyorum uzun bi titlem var kelime ekledikçe hitim çoğalıyor.

    yani titlem: abcdefgh diyelim ben abcdefghıijkl yapıyorum hit kaybı değil artış oluyor.