• 01-04-2007, 03:42:03
    #10
    27'de olsa girersin 227 olsada girersin. Bu bile bile sandbox havuzuna balıklama atlamaktır..

    Kesinlikle tavsiye etmiyorum , arama motoru link'i güzel gerçekten işe yarayabilir En azından oralardan backlink kazanılabilir

    Ama dediğim gibi kesinlikle 227 PR'li siteye eklemeyi kullanmayın , ayrıca bence bu bir rivayet Mail list oluşturmak için bir iki sivri zekalının imalatıdır buda

    Saygılar..
  • 01-04-2007, 03:44:52
    #11
    2 gün içinde bomb oldum tekrar düzeldi galiba.

    g.tüm yerde eklerim
  • 01-04-2007, 04:08:14
    #12
    YorumLarı Okumadan ßende ekLeme Yaptım Ama KodLarı YerLeştirmedim İnş. ßişey oLmaz...Sitem daha Yeni Ya
  • 01-04-2007, 04:17:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gözümü kapadım ben

    maile gelenlerin 27 maili aktif ettim tıklayarak sonra da 14 sitenin kodunu siteme koydum hayırlısı
  • 01-04-2007, 04:21:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Önemsiz bi domaine ekledim bakalım nolucak (:
  • 01-04-2007, 04:22:57
    #15
    allah akıl versın bu uygulamayı yapanlara hele hele yenı sitelere.ya akıl var mantık var bu google salakmı bir site aynı anda 227 tane veya 27 tane sıteden birden backlınk alırsa bu direk sandbox tur.hele hele yenı acılan kımsenın backlınk vermeyecegı bir siteye aynı anda hangı mantık o kdr backlınkı verır ve bunu yasal yoldan yapar sandboxa gireceklere sımdıden gecmıs olsun
  • 01-04-2007, 04:31:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Belkide arkadaş komplo kurmuştur Herkesi sandox'a sokunca işine gelicektir

    ( Geyikti alınma :P )
  • 01-04-2007, 15:53:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    tşkler 2 yıllık sitem var,hepsine ekledim
  • 01-04-2007, 17:14:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hocam sagol ekleyenlerde hepsini eklemeseni en fazla 10 tane ekleyin