• 17-08-2009, 10:26:51
    #19
    dallanıyor budaklanıyor saçılıyor enteresan yahu
  • 17-08-2009, 10:42:21
    #20
    alexa 2,300 küsür. olsun dimi o kadar
  • 17-08-2009, 11:24:36
    #21
    1) Eğer hitiniz yüksekse
    2) Eğer fazla hit yoksa ama siteniz 2 yaşını geçmişse
    Normal bişey yani
  • 17-08-2009, 11:41:15
    #22
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saymıyor Sayyac ya. SayacVIP kullanıyorum ben, hemde Türkçe.
    Hem daha sağlıklı hemde daha hızlı olması için yeni bir sunucu ekleyeceklermiş.
  • 17-08-2009, 11:44:28
    #23
    Ben birşey göremedim
  • 17-08-2009, 11:44:37
    #24
    google buna sitelinks diyor güvenilir görülen sitelere veriliyor.
  • 17-08-2009, 11:47:22
    #25
    site ismini yazıyorsunuz cıkması gayet dogal. onemli olan sayaç yazdıgınızda ilk sırada olup belli bi zamandan sonra alt bağlantılarının cıkmasıdır. işte ozman kalite tamamen oturmus olur.
  • 17-08-2009, 11:55:41
    #26
    Reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örümcek kurmuş ne demek arkadaş? haha
    git abilerin amcalarin öğretsin.


    human1st87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) Eğer hitiniz yüksekse
    2) Eğer fazla hit yoksa ama siteniz 2 yaşını geçmişse
    Normal bişey yani
    way be google sen neymişsin
    webseoteknik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni yeni terimler üretmeyin yahu
    haci bilmiyoruz terimleri sen seocusun ya
    öğretsene şu terimleri
    yok yani öğretemiceksen. sucu olmaninda anlami yok demi?
  • 17-08-2009, 12:42:49
    #27
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saymıyor Sayyac ya. SayacVIP kullanıyorum ben, hemde Türkçe.
    sayyac da türkce