• 04-08-2009, 16:19:22
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olacaksa olsun siteleri satıcam güncelleme bekliyorum. Birde 0 da kalırsak bak sen
  • 04-08-2009, 16:42:31
    #74
    Üyeliği durduruldu
    uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olacaksa olsun siteleri satıcam güncelleme bekliyorum. Birde 0 da kalırsak bak sen

    banada domain ayırmayı unutma ha
  • 04-08-2009, 16:43:23
    #75
    Aglayan_Komando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada domain ayırmayı unutma ha
    Ah bi güncelleme olsada görsek neler çıkacak.

    0 çıkarsa komedi o zaman işte
  • 04-08-2009, 18:09:20
    #76
    Güncelleme değil büyük olasılık ama bilginiz olsun diye söylüyorum pr1 blogum bundan 15-20 gün kadar önce pr0 olmuştu bugün işten gelip baktığımda yine pr1 yapmış google
    Bu tip şeyler zaman zaman oluyor sadece bilgi amaçlı söyleyim dedim.
  • 04-08-2009, 18:17:44
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google da acayip şeyler oluyor. Bence Pr geliyor bu hafta arkadaşlar.
    Geçen güncelleme haftasındada Google da acayip şeyler olmuştu ve Pr geldi.
    Elinde pr9 site olan varsa bir haftalık link versin hafta sonu pr8 olmuş olur sitem ömür boyu link veriyim
  • 04-08-2009, 19:48:44
    #78
    Üyeliği durduruldu
    8-20 agustos arasinda olacak arkadaslar, suanda ayin 8inde adsensede bakim var, sonrasinda buyuk ihtimal hemen yada 1 hafta icerisidne guncelleme baslar..

    suanda guncelleme yok, kendi sitelerimde..
  • 04-08-2009, 19:50:15
    #79
    nasıl bu kadar emin konuşuyosunuz.anca insanları beklenti içerisine sokup heveslendiriyosunuz.
  • 04-08-2009, 19:59:13
    #80
    Üyeliği durduruldu
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl bu kadar emin konuşuyosunuz.anca insanları beklenti içerisine sokup heveslendiriyosunuz.
    usta ben deprem olacak desem millet trabzona gocmu edecek simdi ?? ben fikrimi soyledim, ve cok guclu bir sekilde bu sekilde olacagini dusunuyorum. suanda basladi belkide kendi sitelerimde hit dusmedi ama ilgic birsey var hissediyorum
  • 04-08-2009, 20:06:31
    #81
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta ben deprem olacak desem millet trabzona gocmu edecek simdi ?? ben fikrimi soyledim, ve cok guclu bir sekilde bu sekilde olacagini dusunuyorum. suanda basladi belkide kendi sitelerimde hit dusmedi ama ilgic birsey var hissediyorum
    yok bazı üyeler şugün şu saat diyolarda çok ilginç içerde bi bağlantılarımı var merak ediyorum
    bu arada sitelerin genelinde bişeyler oluyo güncelleme olabilir.