nasıl bu kadar emin konuşuyosunuz.anca insanları beklenti içerisine sokup heveslendiriyosunuz.
usta ben deprem olacak desem millet trabzona gocmu edecek simdi ?? ben fikrimi soyledim, ve cok guclu bir sekilde bu sekilde olacagini dusunuyorum. suanda basladi belkide kendi sitelerimde hit dusmedi ama ilgic birsey var hissediyorum
