• 30-07-2009, 22:15:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar 20 k civarı hiti olan siteye pr8 backlink aldım aldığım gece sabaha kadar site hiti düştü sanırım sandboxa düştü site ***** olduğu için adres veremiyorum linki alalı daha bir gün oldu acaba ne yapmalıyım ilk aklıma gelen linki kaldırıp düzenli video eklemek oldu fakat linki aldığım arkadaşa ulaşamıyorum site ortalama 2 aylık backlinki ve hiti oturmuş bi siteydi acaba linki kaldırmasam düzelme olurmu yardımlerınızı bekşyorum
  • 30-07-2009, 22:43:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 linkle olacak birşey değil sandbox 1 2 gün bekle yavaş yavaş oturur tekrar
  • 31-07-2009, 00:24:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    valla bilemiyorum hocam ağzınızdan bal damlıyo ama pek umudum yok backlinki aldım bi saatte hit düştü şimdi yerlerde sürünüyo 20k hiti bi anda 1 k ya düştü ama sizin tavsiyelerinize uyup linki kaldırmıyorum ve güncellemeye devam ediyorum umarım düzelir
  • 31-07-2009, 00:52:55
    #4
    boşuna kaldırtma linki parana yazık. site sandboktan çıktığında o pr8 backlinkin faydasını göreceksin.ufak ufak toplistlere fln ekle siteni bide düzenli oalrak webmaster toolstan yeniden değerlendirme isteği gönder.
  • 31-07-2009, 00:54:56
    #5
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 linkle olacak birşey değil sandbox 1 2 gün bekle yavaş yavaş oturur tekrar


    1 2 gün beklemekle yavaş yavaş oturur çok beklersin keşke öyle olsa bütün sitelerim düzelseydi sürekli riske girip 1 2 günde çıksam ah keşke senin düşündüğün gibi olsa
  • 31-07-2009, 01:08:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    darklive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    1 2 gün beklemekle yavaş yavaş oturur çok beklersin keşke öyle olsa bütün sitelerim düzelseydi sürekli riske girip 1 2 günde çıksam ah keşke senin düşündüğün gibi olsa

    hocam hemen kaldırıym o zaman linki sizin dediğinizden bunu çıkarabildim valla
  • 31-07-2009, 01:09:31
    #7
    Linki kaldır yeniden değerlendirme isteği gönder.
  • 31-07-2009, 01:23:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    archslayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşuna kaldırtma linki parana yazık. site sandboktan çıktığında o pr8 backlinkin faydasını göreceksin.ufak ufak toplistlere fln ekle siteni bide düzenli oalrak webmaster toolstan yeniden değerlendirme isteği gönder.

    tşşkler hocam dediklerinizi harfiyen yapıyorum
  • 31-07-2009, 07:47:01
    #9
    yav abu linkleri ne kadar cok abartıyorsunuz. kendin yarat kendi linkini. pagerank 8 ile pagerank 2 3 arasında dağlar yok pr sistemin en üst seviyesi 10 olmasına rağmen bana göre etki alanı yüksek olmayan birşeyin üstüne bu kadar düşülmez. bunlar için harcadığınız zamana yazık. millet işini yapıyor siz geri kalıyorsunuz. geri kalmakla kalsanız eyvallah birde hitiniz düşüyor sandbox veya filitreye giriyor siteniz vs.. pagerank takıntılarına söylüyorum web optimizasyonu yaparken öncelikle başlangıc olarak hostunuzun durumuna bakın başta kaybederseniz ne yaparsanız yapın ileriye adım atamazsınız. şu pagerank'ıda önemsemeyin yine siz bilirsiniz.