Arkadaşlar sormak istediğim şu ..
mesala bir borsa ekonomi sitesinde her bir hisse senediyle ilgili topicler açmak istiyorum.önümde iki secenek var
1.Bir forumun içine Her bir hisse senedi içine değişik başlıklarla topicler açmak veya açtırmak
2. Bir forumun içine her bir hisse senedi için sabit bir topic oluşturarak,bu hisse senediyle ilgili bütün mesajları buraya yazmak veya yazdırmak.
şimdi bunlardan hangisi beni ilgili hisse senediyle google aramalarında daha üstte görünmemi sağlar..
benim düşümcem 2.sinde başlık sabit olunca topic güncel kalacağı için daha üstte olabilir.siz ne dersiniz.
forum ve google sırası
2
●338