• 21-06-2024, 02:33:22
    #10
    bir adet indeks almışız hocam
  • 21-06-2024, 02:35:59
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir adet indeks almışız hocam
    Yeterli bu kadarı saatte 1 index ile yürürüz artık
  • 21-06-2024, 02:41:17
    #12
    @Slash; posta kutun doluymuş
  • 21-06-2024, 07:32:08
    #13
    spam yapıp burda anlatanlarıda anlamıyorum. sonra türkiye spam liste en üstlere çıkıyor. işini hakkıyla yapanların hakkına giren spamcılar gururla anlatıyorlar yaptıkları işi. halbuki yapılan, işini doğru dürüst yapanların hakkına girmek. çok büyük kul hakkı yeniliyor.

    sonra işte niye adsense gelirleri düşük, tbm ler niye türkiyede yerlerde, niye adsense onay alamıyorum. aha hep bu türk spamcılar yüzünden. birde çıkıp gururla anlatmaları yokmu iyi bir iş yapmışlar gibi.
  • 21-06-2024, 08:52:13
    #14
    benim sitelerden birine baktım gayet güzel indexlemiş.. sizde mi sorun var
  • 21-06-2024, 12:23:50
    #15
    backlinkmatik.com
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spam yapıp burda anlatanlarıda anlamıyorum. sonra türkiye spam liste en üstlere çıkıyor. işini hakkıyla yapanların hakkına giren spamcılar gururla anlatıyorlar yaptıkları işi. halbuki yapılan, işini doğru dürüst yapanların hakkına girmek. çok büyük kul hakkı yeniliyor.

    sonra işte niye adsense gelirleri düşük, tbm ler niye türkiyede yerlerde, niye adsense onay alamıyorum. aha hep bu türk spamcılar yüzünden. birde çıkıp gururla anlatmaları yokmu iyi bir iş yapmışlar gibi.

    toplum olarak utanma bilincimizi kaybettik çnkü hocam. Burası sanki bir h*ack, w*arez forumu gibiymişcesine, millet legal olmayan, etik olmayan davranışlarını böbürlenerek anlatabiliyor. Eskiden insanlar hile hurda işlerden ekmek yediği için utanırdı en azından...
  • 21-06-2024, 12:56:59
    #16
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim sitelerden birine baktım gayet güzel indexlemiş.. sizde mi sorun var
    Öğlen 12 gibi düzeldi.


    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spam yapıp burda anlatanlarıda anlamıyorum. sonra türkiye spam liste en üstlere çıkıyor. işini hakkıyla yapanların hakkına giren spamcılar gururla anlatıyorlar yaptıkları işi. halbuki yapılan, işini doğru dürüst yapanların hakkına girmek. çok büyük kul hakkı yeniliyor.

    sonra işte niye adsense gelirleri düşük, tbm ler niye türkiyede yerlerde, niye adsense onay alamıyorum. aha hep bu türk spamcılar yüzünden. birde çıkıp gururla anlatmaları yokmu iyi bir iş yapmışlar gibi.
    Bana mı yazdınız bilmiyorum fakat, spam dünyanın her yerinde yapılıyor her ülkede en az 1000 spamcı mevcut.
    Forumda dolaşan en az 100 spamcı var, haricinde birde bet spamcıları var en az 20 bet spamcısı özelden ulaşıp yazdı.

    Spam yapmadan ilerledim yıllarca yedirdiği ekmek 1 asgari ücreti geçmedi.
    Yılların bilgi birikimini yalnış kullandığımı farkettim ve yeni yol çizdim.

    Yapabilen varsa google orda meydan orda herkese ekmek var.
    3 yıldır emek veriyorum site açayım arkama yaslanayım olayı yok spamda
    Normal blog yazarlarından daha çok emek veriyoruz.
    Hanginiz sabah 7 de kalkıp mesai yapıyor ?
    Hanginiz gece 4-5 'te uyuyor ?
    Yada hanginiz siteleri 1 saat arayla kontrol edip kelime kelime sıralama takibi yapıyor ?
    Hangi içerik sıralama alır hangisi almaz takibini yapıyor?
    Seo yapmak link bırakıp arkana yaslanmakta değildir.

    Adsense beş para etmez bir platform.
    Anlık 25.000 ziyaretçim olduğu ay ( 3 ay önce ) deneme amaçlı hitimi adsense yönlendirdim 1 saatte 4.500 - 5000 TL arası kazandırdı, aynı hiti adsterra ve adjo ya yönlendirdim 200-300 $ arası değişlik gösterdi.
    ADSENSE SOYUYOR FARKINDA DEĞİLSİNİZ.
    Tıkları siliyor gösterimi siliyor kazancı siliyor, para kesinleştikten sonra dahi kesinleşen tutardan tekrar - yazıp siliyor.
    TBM niye yerlerde ?
    Tbm türk reklam verenlerin olabildiğince en düşük rakamları yazmasından dolayı yerlerde elin yabancısı daha fazla gösterim almak için türk reklam verenlerin 5 katı rakam vererek reklam çıkıyor o yüzden yabancı tbm yüksek.

    Blog açıp kopya içerik basıp hit almaya çalışmaktansa hard spamı tercih ederim gittiği yere kadar gider .
  • 21-06-2024, 14:15:13
    #17
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlen 12 gibi düzeldi.




    Bana mı yazdınız bilmiyorum fakat, spam dünyanın her yerinde yapılıyor her ülkede en az 1000 spamcı mevcut.
    Forumda dolaşan en az 100 spamcı var, haricinde birde bet spamcıları var en az 20 bet spamcısı özelden ulaşıp yazdı.

    Spam yapmadan ilerledim yıllarca yedirdiği ekmek 1 asgari ücreti geçmedi.
    Yılların bilgi birikimini yalnış kullandığımı farkettim ve yeni yol çizdim.

    Yapabilen varsa google orda meydan orda herkese ekmek var.
    3 yıldır emek veriyorum site açayım arkama yaslanayım olayı yok spamda
    Normal blog yazarlarından daha çok emek veriyoruz.
    Hanginiz sabah 7 de kalkıp mesai yapıyor ?
    Hanginiz gece 4-5 'te uyuyor ?
    Yada hanginiz siteleri 1 saat arayla kontrol edip kelime kelime sıralama takibi yapıyor ?
    Hangi içerik sıralama alır hangisi almaz takibini yapıyor?
    Seo yapmak link bırakıp arkana yaslanmakta değildir.

    Adsense beş para etmez bir platform.
    Anlık 25.000 ziyaretçim olduğu ay ( 3 ay önce ) deneme amaçlı hitimi adsense yönlendirdim 1 saatte 4.500 - 5000 TL arası kazandırdı, aynı hiti adsterra ve adjo ya yönlendirdim 200-300 $ arası değişlik gösterdi.
    ADSENSE SOYUYOR FARKINDA DEĞİLSİNİZ.
    Tıkları siliyor gösterimi siliyor kazancı siliyor, para kesinleştikten sonra dahi kesinleşen tutardan tekrar - yazıp siliyor.
    TBM niye yerlerde ?
    Tbm türk reklam verenlerin olabildiğince en düşük rakamları yazmasından dolayı yerlerde elin yabancısı daha fazla gösterim almak için türk reklam verenlerin 5 katı rakam vererek reklam çıkıyor o yüzden yabancı tbm yüksek.

    Blog açıp kopya içerik basıp hit almaya çalışmaktansa hard spamı tercih ederim gittiği yere kadar gider .
    çok teşli sert bi cevap olmuş...
  • 21-06-2024, 15:44:38
    #18
    dun sorun olmuş index kısmında bu gun problemli gözüküyür o yüzden indexler beklemede spam updateden sora bence bakılması gerekir