spam yapıp burda anlatanlarıda anlamıyorum. sonra türkiye spam liste en üstlere çıkıyor. işini hakkıyla yapanların hakkına giren spamcılar gururla anlatıyorlar yaptıkları işi. halbuki yapılan, işini doğru dürüst yapanların hakkına girmek. çok büyük kul hakkı yeniliyor.
sonra işte niye adsense gelirleri düşük, tbm ler niye türkiyede yerlerde, niye adsense onay alamıyorum. aha hep bu türk spamcılar yüzünden. birde çıkıp gururla anlatmaları yokmu iyi bir iş yapmışlar gibi.
toplum olarak utanma bilincimizi kaybettik çnkü hocam. Burası sanki bir h*ack, w*arez forumu gibiymişcesine, millet legal olmayan, etik olmayan davranışlarını böbürlenerek anlatabiliyor. Eskiden insanlar hile hurda işlerden ekmek yediği için utanırdı en azından...