• 07-03-2007, 15:06:27
    #1
    Deneyen ve tecrübesi olan arkadaşlar sitemap oluşturucularını avantajları dezavantajlarıyla paylaşabilirlermi ?
  • 10-03-2007, 00:01:07
    #2
    En iyi sitemap verilerini db den çekerek kendinin oluşturacağı sitemaptır. Böylece programların yapacağı hatayı sıfıra indirmiş olursun.
  • 10-03-2007, 01:57:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    disconnect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyi sitemap verilerini db den çekerek kendinin oluşturacağı sitemaptır. Böylece programların yapacağı hatayı sıfıra indirmiş olursun.

    bunu nasıl yapıcaz
  • 10-03-2007, 12:58:53
    #4
    evet Bunu Nasil Yapacaz Bir Hayir Ile Gardaş
  • 10-03-2007, 14:08:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    a1 sitemap genarator, 2500 sy max. hazırlarlar. en fazla 1 saatte sitemap tamamlanır.
    g site crawler, adamın ömrünü çürütür, zamanı belirsizdir. Çok uzun zaman alabilir.
    kapıtıp açınca kaldığı yerden devam ediyor(muş!)
    online olarak Create your Google Sitemap Online - XML Sitemaps adresinden hazırlarsın max 500 sy. kısa zamanda hazır olur.
    daha fazlası için para ödemen gerekir.
    Bunların dışında hazır sitemap oluşturan scriptlerde var ben pek kullanmadım, ama scripti ftp ile atman yeterli oluyor.
    kendini güncelleme özelliğine sahip.
  • 10-03-2007, 16:23:51
    #6
    trsuperlig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet Bunu Nasil Yapacaz Bir Hayir Ile Gardaş
    bir içerik yönetim sistemi kullanıyorsan, yani içeriklerin veritabanında ise..
    sitemap.php diye dosya oluşturuyorsun, veritabanında bulunan içeriklerin linklerini çekiyorsun db den, xml formatında sayfaya basıyorsun..
    unutmadan sitemap adresi olarak google'a sitemap.php yi veriyorsun ..
    onair bir sitemap oluşturmuş olduk hayırlı olsun
  • 10-03-2007, 17:38:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SiteMap Scripti
  • 10-03-2007, 17:47:59
    #8
    SidnuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kullanıldığını ve çalışma mantığını anlatırsan seviniriz.
  • 11-03-2007, 00:28:17
    #9
    Alıntı
    <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-9" ?>
    <urlset xmlns="http://www.google.com/schemas/sitemap/0.84">
    <!--#include file="veri.asp"-->
    <%
    ay= Month(Date)
    gun = Day(Date)
    if ay<=9 then
    ay="0"&ay
    end if
    if gun<=9 then
    gun="0"&gun
    end if
    Tarih = Year(Date) & "-" & ay & "-" & gun
    set rs = conn.execute("Select id,isim from tablo order by hit desc")
    do while not rs.eof
    %>
    <url>
    <loc>http://www.domain.com/<%=rs("id")%>-<%=trsil(rs("konu"))%>.html</loc>
    <lastmod><%=Tarih%></lastmod>
    <changefreq>weekly</changefreq>
    <priority>0.5</priority>
    </url>
    <%
    rs.MoveNext
    Loop
    %></urlset>
    Bunun gibi yapılabilir.