• 29-03-2024, 21:52:49
    #10
    Spam yaparken her zaman spamın dışına çıkmak gerekir bunu hep söylerim sizin çalışmanız da buna bir örnek olmuş hocam başarılar.
  • 30-03-2024, 02:44:20
    #11
    bu kategoriye zerre yararı olmayanlar nasıl da damlamış hemen kötülemek için 😀 hele birisi var zamanında her gün 5 öğün google ve yapay zekaya sallayan konu açıyordu
  • 30-03-2024, 02:56:13
    #12
    kement52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda son 28 gün. Kötü yorum yapmadan önce konuda ne anlatmak istediğimizi anla sonra yaz
    hayatınızın hiç bir alanında başarılı olmadığınızı iddia etmedim. bu grafiği göndermeniz anlamsız. napim ben de buraya webden günlük kazancımı mı atayım şimdi?
    480 bin index üzerinde 150 hit sağlamış olmanız ve de bunu "başarılı bir SPAM DENEMESİ" olarak lanse etmenizden bahsettim.
  • 30-03-2024, 02:58:38
    #13
    samutm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kategoriye zerre yararı olmayanlar nasıl da damlamış hemen kötülemek için 😀 hele birisi var zamanında her gün 5 öğün google ve yapay zekaya sallayan konu açıyordu
    pozitif yaklaşmak size olgunluk belirtisi gibi gelebilir ama çoğu durumda anlamsız şekilde pozitif yaklaşmak ortaya yalan algıların çıkmasına sebep olur ve zarar verir. pozitif yalaşım <>= pozitif katkı
  • 30-03-2024, 04:22:29
    #14
    MedyaPartner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatınızın hiç bir alanında başarılı olmadığınızı iddia etmedim. bu grafiği göndermeniz anlamsız. napim ben de buraya webden günlük kazancımı mı atayım şimdi?
    480 bin index üzerinde 150 hit sağlamış olmanız ve de bunu "başarılı bir SPAM DENEMESİ" olarak lanse etmenizden bahsettim.
    Hocam gözünü seveyim orada günde 100 150 trafiği değil indexlenen sayfa sayısına vurgu yapmışım ki ziyaretçi sayısı 3-4'ten 100- 150ye çıkmışsa tabiki gelişme vardır. Bu böyle mi kalacak sanıyorsunuz? Anlayan anladı beni boşverin gitsin. Çok iyiyim falan diye de bir iddiam olmadı sadece bilgi vermek için paylaştım.
  • 30-03-2024, 04:24:56
    #15
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam yaparken her zaman spamın dışına çıkmak gerekir bunu hep söylerim sizin çalışmanız da buna bir örnek olmuş hocam başarılar.
    Haklısınız, aslında biraz düşününce buna spam denir mi denmez mi arada bile kalıyorum.