Konu dışı :
Radmin siteye girmişken silver üyelikleri de onaylasan olmazmıydı
Dostumm üzgünüm ama üyelikler daha yeni onaylandı,Sende sanırım yeni konu açtın.20 Günü gözden çıkar ve hiç konu açmamış gibi düşün.Yoksa çok sinirlenirsin hergün
Böyle iş olmazki devlet dairesinde bile bugün git yarın gel diyorlar en fazla, 20 gün sonra değil. Otomatik bir sistem yapsan iyi olacak radmin, yapamıyorsan yapacak php coderler vardır forumda.