Forumum Neden indexlenmiyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumum Neden indexlenmiyor?
20
●
1.362
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Forumum Neden indexlenmiyor?
1
2
3
11-06-2009, 21:35:21
#10
Anybody
WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
xml hatalarının indexlenmede o kadar etkili olduğunu düşünmüyorum. etkili olsa anybody de bende indexlenirdik
Bana da etkili etkili dediler para verdik yaptırdık bi işe yaramadı yine aynı
11-06-2009, 22:08:53
#11
AllyCan
WebFurkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
xml hatalarının indexlenmede o kadar etkili olduğunu düşünmüyorum. etkili olsa anybody de bende indexlenirdik
bence etkili kim ne derse desin yani kodlama hatalarinin bariz hit düşmesine şahit oldum kendi sitelerimde
yinede kendi görüşünüz
11-06-2009, 22:09:10
#12
R3alMyD4rL1nG
xml hatalarını onarmak için ne yapıcaz?
11-06-2009, 22:13:26
#13
AllyCan
[Invalid] Markup Validation of http://www.dayiz.com/ - W3C Markup Validator
bak sitenin hatalari burda altta verilmiş onlara bakıp kodlarını düzeltebilirsin
11-06-2009, 22:16:27
#14
Anybody
R3alMyD4rL1nG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
xml hatalarını onarmak için ne yapıcaz?
Eğer kendiniz yapamıyorsanız Seo Danışmanlığı Kısmındaki w3 Optimizasyonu yapanlarla bir görüşün hocam
Ben sndrock nickli Efe Derilgen'e yaptırdım kendisini öneririm çok memnun kaldım
11-06-2009, 22:17:54
#15
R3alMyD4rL1nG
çok zor iş ozaman nerede bulucam onları
vbulletini tekrar yüklesek olurmu?
11-06-2009, 22:18:26
#16
R3alMyD4rL1nG
Anybody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer kendiniz yapamıyorsanız Seo Danışmanlığı Kısmındaki w3 Optimizasyonu yapanlarla bir görüşün hocam
Ben sndrock nickli Efe Derilgen'e yaptırdım kendisini öneririm çok memnun kaldım
Seodanmı oluyor xml hataları?
11-06-2009, 23:59:58
#17
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok zor onları yapmak bi uzmana yaptırmak lazım. Örneğin sndrock
13-06-2009, 14:42:21
#18
axicocuk35
Result: 374 Errors, 25 warning(s) benım sıtedekı hatalar
Result: 35 Errors, 3 warning(s) buda r10
bende neden indexlemıyor dıyorum :S
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler