Merhabalar;
14 Aralık 2008'de askere gitmiştim, bu tarihe kadar site istatistikleri iyiydi diyebilirim ama ne olduysa artık askere gittikten sonra oldu, 16 Mayıs 2009'da teskere aldım çıktım geldim, hit oranı yerlerde sürünüyor, askerde olduğum süreçte neler değişmiş olabilir? nerelerde hata yapmış olabiliriz? önerileriniz neler?
son 6 ay boyunca sürekli gerilemişiz
2
●313
- 06-06-2009, 11:42:09Üyeliği durduruldu
- 06-06-2009, 11:48:28Üyeliği durduruldugüncelleniyordu site, tek başıma değilim
tamam belki benim kadar ilgilenememiş olabilir diğer arkadaşlar ama bu kadar düşüş normal mi?
tamam belki benim kadar ilgilenememiş olabilir diğer arkadaşlar ama bu kadar düşüş normal mi?