• 24-05-2009, 23:37:27
    #1
    Arkadaşlar bi siteden link aldım fakat link bir grafiğe eklendi ve grafik boyutu 0 olarak ayarlandı yani sitede gözükmüyo ama kaynak kodda gözüküyo. Bu şekilde alınan linkin faydası normal link alımı ile aynı olur mu? Google'a ne kadar etki eder acaba?

    Yani mu etkili olur youtubeclip mu etkili olur? Arasında fark var mıdır?
  • 25-05-2009, 11:53:37
    #2
    etkili olur elbette
    kaynak kodda varsa tabi
    bazı kişiler kodu gizli ekliyor gözükmüyor ama google onu görür..
  • 25-05-2009, 11:59:23
    #3
    Google gizli eklenen linklere karşı pek hoş bakmaz.Açık olarak eklenen link daha iyidir bu açıdan.Google kaynakta görülen link normal olarak görünmemesi sonucu linkin hack yoluyla eklenmiş olduğunu düşünebilir ve buda siteniz için pek hayırlı olmaz.Dikkatli olun!
  • 25-05-2009, 13:26:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bir makalede şöyleydi; linkleri gizlemeyin sizin göremediğinizi örümcekler hiç göremez. yani forumlar için ilk bi kaç ay ziyaretclere linklerin açık olması gerektiğide vurgulanmış. bence biraz boyutu büyültün. googlenin sevmediğini çok söylediler ve bizde okuduk
  • 25-05-2009, 13:33:01
    #5
    Bende google da ters etki yaptığını okumuştum
  • 25-05-2009, 13:40:28
    #6
    Teşekkürler arkadaşlar o zaman şu şekilde bişey yapsak aaa diye eklesek fakat o aaa yazısı sitenin arkaplan rengiyle aynı olsa? bu nasıl olur?
  • 25-05-2009, 13:46:35
    #7
    edit
  • 25-05-2009, 20:44:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Garber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir makalede şöyleydi; linkleri gizlemeyin sizin göremediğinizi örümcekler hiç göremez. yani forumlar için ilk bi kaç ay ziyaretclere linklerin açık olması gerektiğide vurgulanmış. bence biraz boyutu büyültün. googlenin sevmediğini çok söylediler ve bizde okuduk
    bir blog biliyorum 5 tane pr6 dan linki var hepside gizli olarak ekli sitenin altında sadece kaynak kodda görülüyor, blog yaklaşık 8 aylık 30k hiti var bunu neye bağlıyosunuz acaba ?
  • 25-05-2009, 20:51:15
    #9
    iskeletor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar o zaman şu şekilde bişey yapsak aaa diye eklesek fakat o aaa yazısı sitenin arkaplan rengiyle aynı olsa? bu nasıl olur?
    Google spam olarak algılar