İngilizce tabanlı bir siteye içerik eklerken üstte ingilizce altta almanca açıklamalar koymak sizce faydalımı olur yoksa zararlımı?

bi site açmak istiyorum ama siteyi ana dizinde tutmak asıl çabam bu yüzden de / en diye bölmek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?