• 19-06-2023, 15:53:12
    #1
    Selamlar,

    Daha evvel birçok kişi nitelikli trafiğin sitemizin SEO süreçlerine gollük paslar attığını söylemişti.

    Nitelikli trafiği elde etmenin temelde iki yolu var:
    1. Ücretli: Reklam kampanyaları (Google ads vb.)
    2. Ücretsiz: Sosyal imleme (Facebook, twitter, pinterest, tumblr, reddit vb.)

    Biz ücretsiz kısımdan ilerleyeceğiz başlıktan da anlaşılacağı üzere, ancak bu faaliyeti sırf çok üyesi var diye Facebook veya Twitter sınırlı tutmamak gerekiyor...

    Nitelikli global trafik için neden Reddit?
    Sorunun cevabı oldukça basit, Reddit'in kanalları diğer sosyal medya ağlarına göre daha aktif ve konuyla ilgili insanlar tarafından kullanılıyor.

    Gidiyorsunuz 100 K bir Facebook grubunda post paylaşıyorsunuz, üyelerin %80'i hayalet hesap. Ben şahsen en son ne zaman Facebook'a girdiğimi hatırlamıyorum mesela.

    Twitter'da hashtag'lere çalışma yapıyorsunuz, twitte link olunca algoritma geriye atıyor. (Sızan verilerde bizzat yazıyordu.)

    Ama Reddit öyle değil. Çok çok kanaldan banlanırsınız. Ki Reddit hesabı açtıktan sonra mail onayı olmadan bile paylaşım yapabiliyorsunuz.

    E daha ne olsun?

    İster langır lungur spamlayarak (Sürekli yeni hesap açmanız gerekebilir.), ister organik bir şekilde içerik pazarlama yaparak Reddit üzerinden nitelikli trafik çekebilirsiniz.

    Türkçe için çok kasmadım ama global tarafların kayda değer bir getirisi var.

    Bonus: İşi otomasyona bağlamak isterseniz Reddit botları da var. Ama ben kullanmıyorum, şu an için gerek duymuyorum...
  • 19-06-2023, 15:56:44
    #2
    teşekkürler çok sağolun
  • 19-06-2023, 15:57:26
    #3
    ferhatdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler çok sağolun
    Ne demek hocam siz de sağolun ilginize.
  • 19-06-2023, 16:29:32
    #4
    Üstad bu kaliteli bilgi için teşekkür ederim. Eğer Reddit trafik için eğitiminiz olursa beni yazın.
  • 19-06-2023, 16:57:11
    #5
    Twitter dan bir beklentiniz olmasin özel bot yazmıştım hashtaglere otomatik tweet rt fav
    650k gösterime 1k 2k tiklama almistim😃
    Reddit tarafı için bir kac sey anlatirsan bot yazarım
  • 19-06-2023, 22:47:55
    #6
    Twitter da paylaşmak zararlı mı?
  • 19-06-2023, 23:07:02
    #7
    asiyekosesurucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad bu kaliteli bilgi için teşekkür ederim. Eğer Reddit trafik için eğitiminiz olursa beni yazın.
    İlginize ben teşekkür ederim hocam.

    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter dan bir beklentiniz olmasin özel bot yazmıştım hashtaglere otomatik tweet rt fav
    650k gösterime 1k 2k tiklama almistim😃
    Reddit tarafı için bir kac sey anlatirsan bot yazarım
    Maalesef öyle evet reddit botu için piyasadaki botları incelemek lazım, henüz bakamadım onlara

    dersimli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter da paylaşmak zararlı mı?
    Yok hocam sitenize bir zararı olmaz. Twitter algoritması link içeren twitleri içermeyenlere göre geriye atıyor. İşinizi zorlaştırıyor yani.
  • 19-06-2023, 23:09:47
    #8
    Reddit aynı ip den açılan hesapları banlıyor. Ona dikkat ederek hesap açınız.
  • 19-06-2023, 23:13:37
    #9
    dersimli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reddit aynı ip den açılan hesapları banlıyor. Ona dikkat ederek hesap açınız.
    Evet teşekkürler önemli bir detaya değinmişsiniz modemi kapatıp açıp Reddit'e dair çerezleri temizlemek lazım.