• 14-02-2007, 19:49:17
    #10
    en fazla dolara bağlı olarak 4 ytl olur okadar
  • 14-02-2007, 20:06:56
    #11
    05_mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamda 1,5 dolar diyor almak istersen kdv ile 25 ytl oluyor ne işya ilk defa gördüm 1,5 doların 25 ytl yaptıgını
    25 değilde 2,5 ytl olmasın
  • 14-02-2007, 20:22:37
    #12
    Bence arkadaş şunu soruyor OnlineNic, Directi vs. icann'dan bayilik alıyor bu domain kayıt hizmetini nasıl sağlıyorlar.
  • 14-02-2007, 20:39:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bilisim06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence arkadaş şunu soruyor OnlineNic, Directi vs. icann'dan bayilik alıyor bu domain kayıt hizmetini nasıl sağlıyorlar.
    hostbank'da anlamamış adam hostçu be bende anlamadım valla.Galiba arkadaş kayıt ettircek firma aramıyor,kendisi kayıt etmek istiyor.Evet mantık olarak saçma ama arkadaş uzayla bağlantıya geçerse mümkün olacak gibi.
  • 15-02-2007, 05:59:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bilisim06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence arkadaş şunu soruyor OnlineNic, Directi vs. icann'dan bayilik alıyor bu domain kayıt hizmetini nasıl sağlıyorlar.
    helal sana hocam işte buya host firmaları yapıyor genelde bu işi neden normal bir vatandaş yapmasın
  • 15-02-2007, 10:01:30
    #15
    paran warsa neden yapmayasın, icann 'a başvur sende yap zor bişi değil ki
  • 18-02-2007, 09:18:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    İcann önüne geleni kabul etmiyorki
    etse zaten ben şuanda o işe başlamıstım
    acacaktım bir domain sitesi kazancı yok ama
    iyi birşey yinede.
  • 18-02-2007, 10:08:07
    #17
    Google Pagerank ile senin durumunun alakasi ne arkadasim niye buraya actin konuyu ?
  • 18-02-2007, 10:16:01
    #18
    Üyeliği durduruldu
    birdost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Pagerank ile senin durumunun alakasi ne arkadasim niye buraya actin konuyu ?
    iyide güzel kardeşim konu açılalı bir hafta oldu sonuçta buda domainle ilgili bir konu aklın yenimi başına geldi hata problem varsa sorumlular gereini yapar sen degil uyarma hakkıda sana düşmez sorumlular var burda başı boş degil site