Son kazançlarımızıda kazanalım şimdiki güncellemeyle en zor kelimeleride alırlar şimdi spam siteler. Şaka maka 2 yıl oldu tek bir kişi tarafından Türkiye piyasası berbat edildi.
Hocam işim yok yalan mı söylicem, 10 binlerce işten çıkarma yapıldı sadece google'da değil, alphabet sitesine girip bakın 2 sene önceki karlılık %50 ustunde ama son 2 sene %1-2 yani öldü bitti icraa gelecekmiş demedik ama çok ciddi kriz içindeler, bankalar çatır çatır iflas ediyor, almanya resesyon ilan etti daha sayalım mı? Hissede olması gereken yerin çok altında, geçen hafta biraz düzeltme yaptı sadece, hisseye bakılarak yorum yapılması yanlış ki hisse de zaten yerlerde.
Ne boş yapmışsın be aga )) köy kahvesinde oturan dayılar gibi