• 11-03-2023, 16:49:10
    #1
    Google ADS & SEO ❄️
    Selamlar, bugün Amerika'nın en büyük teknoloji & bilişim şirketinden nasıl backlink alındığı konusuna değiniyoruz.

    Aldığımız link yönlendirme backlinklerindendir bu sebepten ötürü bu kaynaklardan çok fazla almanız önerilmez.
    Yönlendirme backlinkler kolay alınsa bile çok fazla alınması sitenize zarar verebilir.

    Bağlantı: https://www.ibm.com/links/?cc=us&lc=...//www.r10.net/

    İlgili URL'deki https://www.r10.net/ yazısı yerine kendi site adresinizi yazmanız yeterlidir.



    Umuyorum işinize yarar
  • 11-03-2023, 17:02:45
    #2
    Cok tesekurler elinize sağlık
  • 11-03-2023, 17:03:26
    #3
    Google ADS & SEO ❄️
    Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok tesekurler elinize sağlık
    Rica ederim ne demek
  • 11-03-2023, 18:46:16
    #4
    teşekkürler hocam
    • MansDigital
    MansDigital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-03-2023, 18:47:10
    #5
    E o zaman r10 net ten ayrılınca da backlink almış oluyoruz 😂
  • 11-03-2023, 18:47:10
    #6
    Google ADS & SEO ❄️
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam
    Rica ederim

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E o zaman r10 net ten ayrılınca da backlink almış oluyoruz 😂
    Evet yönlendirme bağlantısı sunan pek çok platformdan bu şekilde bağlantı alabilirsiniz.
    Ancak dediğim üzere fazla kullanımı faydadan ziyade zarar verecektir.
  • 12-03-2023, 00:27:24
    #7
    Hocam paylaşımınız için teşekkür ederim, fakat buradan backlink alma gibi bir durum söz konusu değil malesef.

    Sayfa kaynağına bakarsanız canonical url olarak 404 veren bir sayfaya canonical vermiş.
    Bu da demek oluyor ki, bu sayfayı dikkate alma, şu sayfa benim orjinal sayfam diyorsunuz google ve diğer bütün arama motorlarına.
    Bu mantıkla, hürriyet, milliyet vs. bilimum bütün haber sitelerinden backlink almamız mümkün.

    Site içi arama sayfası gibi düşünün, orada linkimizin görülmesi, bunu arama motorlarının ciddiye alacağı anlamına gelmiyor malesef.