• 26-01-2023, 12:31:14
    #37
    MrFectum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajda hocam demiş büyük ihtimalle r10 üyesi.
    ayrıca konuya içeriğinizi eklediğiniz için muhtemelen birkaç rakibiniz daha olacak. geçmiş olsun.
    ben şahsen bu durumu tarif edecek bir kelime bulamıyorum. kaldı ki çok fazla okuyup araştıran biri olmaya çalıştığım halde o aradığım ve beni tatmin edecek olan kelimeyi halen bulamadım.
    benim de birkaç projeme girip babasının malı gibi kullanan rakibimsim var. aklımdan neler geçti ona yapmak için bilemezsiniz
    thanosun eldiveni bende olsa, en yakın akrabam bile olsa gözümü kırpmadan şıklatırım hepsi toz olsun.
    Hocam isteyen çalsın insan kendine yakıştırıyorsa ben ne desem boş 😁
  • 26-01-2023, 12:32:46
    #38
    dava aç hocam dava başina belayi alsin
  • 26-01-2023, 14:03:45
    #39
    Maalesef bu hırsızlar aramızda. Benim bir web sitemin içeriklerini birebir çalıp burada siteyi satanlar bile oldu. Yüzleri yoktu ki attığım PM'lere cevap veremediler. Böyle kansızlarla uğraşmaya değer görüp konu bile açmadım ama elbet bir şekilde karşılığını alırlar haramzadeler.
  • 26-01-2023, 14:09:31
    #40
    Hocam sizin siteniz önce index alıyorsa google bu siteyi kopya içerikten cezalandırmaz mı ? Ben mi hatalı biliyorum
  • 26-01-2023, 14:21:58
    #41
    Bu işin önüne hiç bir şekilde geçemezsiniz hocam. Hızlı index alsanız karşı site daha otoriter siteyse yine önünüze geçecektir.

    Tek yapmanız gereken sitenizi kaliteli, otoriter hale getirmek.
  • 26-01-2023, 17:22:09
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam yazdığına göre yüksek ihtimalle forumdan işte. benim siteden de içerik çekenler vardı onlar da forumdandı. forumdan olması normal tabii ne kadar internet sitesi vs. işleriyle uğraşan varsa burada olduğu için.
  • 26-01-2023, 17:36:34
    #43
    Merak ettiğim şey whatsapp konuşmasının devamında ne oldu ?
  • 26-01-2023, 19:40:17
    #44
    emrahisler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğim şey whatsapp konuşmasının devamında ne oldu ?
    Engel yedik maalesef.