mesajda hocam demiş büyük ihtimalle r10 üyesi.
ayrıca konuya içeriğinizi eklediğiniz için muhtemelen birkaç rakibiniz daha olacak. geçmiş olsun.
ben şahsen bu durumu tarif edecek bir kelime bulamıyorum. kaldı ki çok fazla okuyup araştıran biri olmaya çalıştığım halde o aradığım ve beni tatmin edecek olan kelimeyi halen bulamadım.
benim de birkaç projeme girip babasının malı gibi kullanan rakibimsim var. aklımdan neler geçti ona yapmak için bilemezsiniz

thanosun eldiveni bende olsa, en yakın akrabam bile olsa gözümü kırpmadan şıklatırım hepsi toz olsun.
Hocam isteyen çalsın insan kendine yakıştırıyorsa ben ne desem boş 😁