• 08-04-2009, 15:56:27
    #1
    Arkadaşlar,
    Sitenin herşeyi normal, infosu duruyor, pr duruyor, index duruyor hatta üzerine indexlemeye devam ediyor, alt sayfaların hepsi eski yerlerinde çıkıyor ama gel gör ki ana sayfası her kelimede max 4.sayfada çıkarken bi kayboldu bida görünmüyor yani aramalarda hiçbir şekilde yok, bu nasıl bir şeydir? Daha önce başına gelen var mı?
  • 08-04-2009, 16:21:05
    #2
    filtre olamazmı?
  • 08-04-2009, 16:38:26
    #3
    1. aldığın backlinklerle alakalı olma olasılığı çok yüksek.
    2. tiitle değişimleri bazen bu sonuçları verebiliyor yakın zamanda title değiştirdinmi?
    imkanın varsa ana sayfanda küçükte olsa tasarımda değişiklikler yap title ve meta taglarını yeniden standartlara uygun şekilde düzenle uzun olmasın. içerikle alakasız sitelerden aldığın backlinkler varsa kaldırta bildiğini kaldırt. backlink alırken sadece ana sayfaya alma. Ansayfandaki iç yada dış linkleri minimuma indir.
  • 08-04-2009, 16:56:04
    #4
    backlinkleri direkt aynı sektörden çok kaliteli sitelerden ve çok az siteden alındı. Title değiştirmedim yakın zamanda ve title meta çok sade ama, güncellemede alt sayfalar pr3 olurken ana sayfa pr1 oldu. Bir anormallik var onu farkettim ama çözümleyemedim bi türlü..
  • 08-04-2009, 18:28:03
    #5
    böle seylerde hep bi tek benim basıma geliyo yaw ne bahtsız adamım..
  • 08-04-2009, 20:37:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kuntayalkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böle seylerde hep bi tek benim basıma geliyo yaw ne bahtsız adamım..
    benim blogta bu şekilde
    sadece senin başına gelmedi merak etme
  • 08-04-2009, 20:57:11
    #7
    bunlar herkesin başında tek senin başına gelmiyor.
  • 08-04-2009, 21:00:15
    #8
    bir sitem 2 ay bu şekilde kaldı çıkardım onu şimdi bir diğeri girdi.Bakalım sürekli güncel tutuyorum sağlam birkaç yerden link aldım ( pr değeri yüksek olmasın hiti iyi olsun) beklemedeyim.
  • 08-04-2009, 21:48:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 1.5 aydır benim sitede böyle ve halada öyle Eskiden hiç cıkmıyordum, şimdi ekledigim konular 1 hafta sonra aramalarda cıkmaya basladı Bekliyoz bakalım ne zaman tam tamına düzelecek