Bi forum sitem var. footerden kendime link vereyim dedim. Şöyle bişey yaptım bi kod ekledim siteye örnek x konusuna girince o konunun katagorisinin adı yazıyor ve bu şekilde sürekli değişiyor. bunun siteye kötü bi etkisi olur mu acaba?
Birde sitenin içerik eklememe gibi sorunu yok. Site için başka ne yapabilirim. Link almak, değişmek yapmak dışında.
siteme yeni bi kod ekledim.
5
●409
- 25-03-2009, 17:37:37zararlı birşey değil çok abartmadıkça. indexlenmeye bir nebze yardımcı olabilir.bariz bir yararı olurmu dersen,her sayfada kendisine link vermek mantıken pek faydalı olmaz. sayfalar arası rastgele birbirne link verse o faydalı olur bölyece google indexlerken sayfadan sayfaya atlar ve indexlenmemiş sayfanında indexlenmesine katkıda bulunmuş olursun.