• 21-03-2009, 23:51:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elimde 30 bin konuluk bir wp db var .Veriyi çektiğim sitenin kurallarına uygun olarak hazırlandı.Ama google bir anda bu kadar içeriği görünce sandbox yeme düşüncesi var.Fikir verirseniz sevinirim.
  • 22-03-2009, 00:01:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vallahi ben gözümü kapattım 10.000 konuyu ekledim şansa artık.
  • 22-03-2009, 00:04:40
    #3
    Sandbox ihtimali yüksek gibi geliyor bana.
    Yinede bu işin üstad'larına sormak gerekir..
  • 22-03-2009, 00:09:53
    #4
    Yönetici onayı bekliyor
    Daha önce yaklaşık bu kadar içerik olan bir sitemi indexlettim başta hitleri çok iyiydi o arada fazla mı link kastım yoksa çok içerik olduğundanmı bilmiyorum sandbox u yedim halada düzelmedi site bu sefer daha dikkatli olmak istiyorum ..
  • 22-03-2009, 00:15:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben bu dediğini 15bin içerikli dbde denemekteyim hala.

    daha doğrusu
    ilk önce bi anda yükledim, banada sandbox falan dediler
    5. günün sonunda 15bin konuyu yayından kaldırdım. hepsini taslağa çevirdim. şimdi günlük 50 50 aktif ediyorum. bir kod yazdırdım özel.

    ama sanırım o 15bin konunun yayında kaldığı süreç içinde sandbox yeddim büyük ihtimal.

    googlede önceki yerimide kaybettim. google günde en fazla 30 kişi atıyo

    çok komik rakamlarda şu anda
    düzelir diye sabırla bekliyorum.
    her gün 50 içerik aktif etmeyede devam
  • 22-03-2009, 00:30:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    30K konuyu xml haline getir. Xml dosyalarını böl her xml dosyasında 50 adet konu olsun daha sonra teker teker at (Aradan zaman geçsin, önceki attıkların indexlenmiş olsun) Xml olarak wp-admin'den import edebilirsin.
  • 22-03-2009, 00:31:21
    #7
    onrbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu dediğini 15bin içerikli dbde denemekteyim hala.
    daha doğrusu
    ilk önce bi anda yükledim, banada sandbox falan dediler
    5. günün sonunda 15bin konuyu yayından kaldırdım. hepsini taslağa çevirdim. şimdi günlük 50 50 aktif ediyorum. bir kod yazdırdım özel.
    ama sanırım o 15bin konunun yayında kaldığı süreç içinde sandbox yeddim büyük ihtimal.
    googlede önceki yerimide kaybettim. google günde en fazla 30 kişi atıyo
    çok komik rakamlarda şu anda
    düzelir diye sabırla bekliyorum.
    her gün 50 içerik aktif etmeyede devam
    Günde 50 konu aktif etmek için kod yazdırdım demişsiniz, wpde öyle bir özellik yokmu hocam?
  • 22-03-2009, 00:35:22
    #8
    JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30K konuyu xml haline getir. Xml dosyalarını böl her xml dosyasında 50 adet konu olsun daha sonra teker teker at (Aradan zaman geçsin, önceki attıkların indexlenmiş olsun) Xml olarak wp-admin'den import edebilirsin.
    Bende bu yöntemi kullanıyorum hocam, diğer arkadaşlarada tavsiye ederim.
  • 22-03-2009, 00:40:56
    #9
    Başka sitelerden derlenmiş databaselerle bir yere gelebileceğini zannetmiyorum. Bende yaptım eskiden harcadığım zamana yazık oldu.