DoktorTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alexa widget resmini kaybetmek.
17
●1.425
- 22-03-2009, 17:13:12şiir edebiyat kültür ve sanat sitesi : edebice.comGanez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soldaki reytingi mi diyorsun ? - 22-03-2009, 21:32:24DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dğerinden daha ufak aslında alxa'nın kendisi buna bir çözüm getirmelidir bence. 88*31 olsa iyi olur mesela... - 27-03-2009, 19:10:29evet ya çok sinir bozucu alexanın boyutu,
Adamlar standartları hiçe saymış iğrenç bi şekilde görünüyor - 04-04-2009, 01:49:04ne gibi bir zararı olacak peki?cousin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2009, 23:18:23Yapan siteler var, onun kodlarını bulsak yeter.Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle