• 22-03-2009, 16:52:27
    #10
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmiştim,bakayım dedim ama site uçmuş.
    ya avatarlarda görmüşsünüzdür alexa'nın a'sını mavi bir şey burada görmüştüm daha evvel. güzel bişi olmuş banner gibi kod vermiş resme tıklayınca yine alexa'da senin sitenin sayfasına gidiyordun.
  • 22-03-2009, 17:13:12
    #11
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya avatarlarda görmüşsünüzdür alexa'nın a'sını mavi bir şey burada görmüştüm daha evvel. güzel bişi olmuş banner gibi kod vermiş resme tıklayınca yine alexa'da senin sitenin sayfasına gidiyordun.
    şiir edebiyat kültür ve sanat sitesi : edebice.com

    Soldaki reytingi mi diyorsun ?
  • 22-03-2009, 17:31:37
    #12
    ufak yuvarlak A harfini ben de gördüm, kodlarını bulsak güzel olur.
  • 22-03-2009, 21:32:24
    #13
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ufak yuvarlak A harfini ben de gördüm, kodlarını bulsak güzel olur.

    evet dğerinden daha ufak aslında alxa'nın kendisi buna bir çözüm getirmelidir bence. 88*31 olsa iyi olur mesela...
  • 27-03-2009, 19:10:29
    #14
    evet ya çok sinir bozucu alexanın boyutu,
    Adamlar standartları hiçe saymış iğrenç bi şekilde görünüyor
  • 04-04-2009, 01:27:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    saol bi ara deneyeyim dedim ama zararlı olabileceğini düşündüm..
  • 04-04-2009, 01:49:04
    #16
    cousin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol bi ara deneyeyim dedim ama zararlı olabileceğini düşündüm..
    ne gibi bir zararı olacak peki?
  • 19-04-2009, 17:17:48
    #17
    arkadaşlar , hiç bir problem yok. 2 aydır 70.000 yükseldim problem olmuyor.
  • 07-05-2009, 23:18:23
    #18
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dğerinden daha ufak aslında alxa'nın kendisi buna bir çözüm getirmelidir bence. 88*31 olsa iyi olur mesela...
    Yapan siteler var, onun kodlarını bulsak yeter.