@Webino; kullanıcısının sattığı
Goose teması kullanıyorum blog sitelerimde. ( Reklam değildir ) litespeed cache ile beraberinde çok ufak tefek optimizasyonlar ile değerler aşağıdaki gibi.. Konuk modu vs açmadan değerler tavan oluyor. Ayrıca bu tema ile ilgili kurduğum birçok sitede çok kısa süre de başarı elde ediyorum. Kadence ve generatepress temalarını tasarımlarından dolayı pek kullanmıyorum.
tema oldukça güzel görünüyor. ama demosunda önemli web verileri için yeterli veri yoktu o yüzden görüntüleyemedim.
Melih hocam ben Generatepress düşünüyorum ama bunu haber sitesi olarak kullana bilirmiyiz onu bilmiyorum
büyük üstat haber sitesine gpnin veya kadencenin çok gideceğini sanmıyorum malesef
Generatepress, Jannah, Newspaper, Publisher, Jnews daha kaldı mı
daha zibilyon tane var da, bunlar en iyisi diyebiliriz tabi