• 11-03-2009, 00:11:45
    #10
    İlk +Rep 'imi aldım Eyv.
  • 11-03-2009, 00:15:57
    #11
    Gecenin ilerleyen saatlerinde 18 filan olur Rep

    Demekki name.tr lerde genel birşey
  • 11-03-2009, 00:18:12
    #12
    Cx bi +rep senden geldi. Fazla faydamız dokunmuyo demek Olduğu kadar, fazlası zarar