Arkadaşlar,
Bu meseleyi uzun zamandır merak ediyorum.
Şimdi www .xxx. com'un Pagerank Değeri 3.
Ve ben forumdaki imzama site linkimi verdim.
Ayrıyetten BackLink Checker diye baktığımızda o siteden de backlink aldığımı da görüyorum.
Bunun bana(siteme) bir faydası oluyor mu?
Selametle.
Forumlardaki İmzalar
11
●936
- 08-03-2009, 15:10:27
- 08-03-2009, 15:19:07no follow değilse faydası olur.
Ama r10 da mesela no follow.Vbseo ile gelen bir özellik sayesinde tüm linkler no follow olabiliyor. - 08-03-2009, 15:21:29Hocam ama backlink checker'dan bakınca r10'dan da backlink aldığımı görüyorum.LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu nasıl oluyor? - 08-03-2009, 16:49:53backlink sorgulama sitelerinde görünür.
ama no follow olca için Google gibi arama motorlarında bi etkisi olmaz.
link: diye sorgu yaptın zaman ÇIKMAZ. - 08-03-2009, 22:10:48
- 08-03-2009, 22:27:27r10 daki linkler nofolow olduğu için google backlinkine bi etkisi olmaz, ama r10 kullanıcısı kaliteli olduğu için kaliteli biyere verilen link nofollow bile olsa o siteye yarar sağlar
.
.