• 08-03-2009, 15:10:27
    #1
    Arkadaşlar,
    Bu meseleyi uzun zamandır merak ediyorum.
    Şimdi www .xxx. com'un Pagerank Değeri 3.
    Ve ben forumdaki imzama site linkimi verdim.
    Ayrıyetten BackLink Checker diye baktığımızda o siteden de backlink aldığımı da görüyorum.
    Bunun bana(siteme) bir faydası oluyor mu?
    Selametle.
  • 08-03-2009, 15:19:07
    #2
    no follow değilse faydası olur.
    Ama r10 da mesela no follow.Vbseo ile gelen bir özellik sayesinde tüm linkler no follow olabiliyor.
  • 08-03-2009, 15:21:29
    #3
    LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    no follow değilse faydası olur.
    Ama r10 da mesela no follow.Vbseo ile gelen bir özellik sayesinde tüm linkler no follow olabiliyor.
    Hocam ama backlink checker'dan bakınca r10'dan da backlink aldığımı görüyorum.
    bu nasıl oluyor?
  • 08-03-2009, 16:49:53
    #4
    backlink sorgulama sitelerinde görünür.
    ama no follow olca için Google gibi arama motorlarında bi etkisi olmaz.
    link: diye sorgu yaptın zaman ÇIKMAZ.
  • 08-03-2009, 22:10:48
    #5
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    backlink sorgulama sitelerinde görünür.
    ama no follow olca için Google gibi arama motorlarında bi etkisi olmaz.
    link: diye sorgu yaptın zaman ÇIKMAZ.

    evet
    önemli olanıda oda
  • 08-03-2009, 22:27:27
    #6
    r10 daki linkler nofolow olduğu için google backlinkine bi etkisi olmaz, ama r10 kullanıcısı kaliteli olduğu için kaliteli biyere verilen link nofollow bile olsa o siteye yarar sağlar .
  • 08-03-2009, 23:04:42
    #7
    <a rel="nofollow" dur ve etkisiz elemandır. Pagerank' ınıza hiçbir şekilde fayda sağlamaz.
  • 08-03-2009, 23:21:58
    #8
    ama sitenizin hızlı indexlenmesinde yararlıdır.
  • 09-03-2009, 00:37:25
    #9
    tıklanırsa hitden başka etkisi olmaz.Ki imzana koyduğun zaman r10dan en az günde 50 hitin olur zaten