dostum başıma gelmişti bu tür bir durum. tüm klasörülerdeki tüm default.asp lere bulaşmıştı. ftp den kaynaklı bi sorun. yani pc nizdeki virüz ftp den dosya atarken sitenize musallat oluyor. öncelikle bilgisayarını temizliyorsun sağlam bir antivirüs programı ile. sonra da ftp den tüm index sayfalarını dolaşıyorsun. Kod en sona yerleşiyor. <iframe bla bla tarzında. onları tek tek temizledikten sonra durum normale dönüyor. Acele et derim, yoksa zamanla google aramasında bu site zararlı olabilir uyarısı ile karşılaşır ziyaretcilerin ve hit gümmmmm