arkadaslar nette gezinirken bazı sitelerin url si şu şekilde
1.tip ===> site.com/aşık olduğumuz şiirler.html
2.tip ===> site.com/asik-oldugumuz-siirler.html
yani birincisinde türkçe karakterler...
1. tip kullanılsa sorun olur mu seo açısından...
bu şekil sef zararlı mı dır ?
3
●416
- 24-02-2009, 21:11:201.ler tanımlı url olarak çıkmayabilir ve zaten asik yazıldığında google'da aşık olarak algılanıyor ondan 2.yi kullanmanızı öneririm.
örnek: asik - Google'da Ara - 28-02-2009, 15:02:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sef seonun önemli bir parçasıdır lütfen düşündüklerinizi değil bildiklerinizi paylaşın da arkadaşlara yanlış bilgi vermeyin.DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Cenk beyin dediği gibi 2.si daha uygun olur.