• 18-01-2007, 15:30:57
    #1
    dün domainim ban yedi. başka kimlerin domaini ban yedi? google farklı şeyler peşinde sanırım.

    NOT: Arkadaşlar sakın önyargıya bulanıp da spam yapmasaydın gibi şeyler yazmayın
  • 18-01-2007, 15:35:33
    #2
    Merhaba 3 Ocak gününde Spam marker yükledi galiba ondan beri bişeyler oldu spam siteleri yerine düzgün siteler banlanıyor güncelemede 1 haftadır devam ediyor ben böyle uzun görmedim günceleme



    yeni adet gelmiş googleye
  • 18-01-2007, 15:41:44
    #3
    spam olmayan ama harbi emek verdigimiz
    sitelerimiz banlandı deliricem.
  • 18-01-2007, 15:42:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende Ban yedim anasını satim 200.000 sayfa 1 anda silindi neden böyle oldu anlamadım
  • 19-01-2007, 16:34:18
    #5
    nasıl anlıyoruz ban yediğimizi ? yardımcı olurmusunuz
  • 20-01-2007, 01:39:13
    #6
    site:domain.com/net/org
    indekslenen sayfa görünmüyorsa banlanmışsındır.
    bir site muhakkak kendi sözcüğüyle ilk sayfadadır. jenerik domainlerde bazen sapmalar olabilir. kendi sözcüğün örnek junior.com ise; google'da junior aramalarında kendini göremiyorsan, diğer hit aldıgın sayfalardan da düştüysen, yaklaşık %70 %80 lere varan hit düşüşü varsa siten sandbox a girmiştir. sandbox nedir diye soracak olursan
    buraya tıklaman yeterlidir.
  • 20-01-2007, 02:18:05
    #7
    bir benim indexlerin hepsi gitmişti benim siteyi bitirdi herhalde şuan indexler geri çık 3 hafta google 1 tane bile hit gelmedi. Geri indexxlediği günden sonra normale döndü sitem.
  • 20-01-2007, 10:41:37
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    digital poınt de aralık ayı sonlarında yenı logarıtmalar çıktığından bahsetmışlerdı sanırım bundan ençok turk ıstelerı nasıplenıyor
  • 20-01-2007, 11:03:48
    #9
    Misafir
    ya dostum toplu temizlik var ( no turkish temizligi )