• 17-10-2010, 23:45:39
    thank you
  • 17-10-2010, 23:51:54
    teşekkürler
  • 20-10-2010, 16:31:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler
  • 20-10-2010, 17:33:24
    Hocam ayriyetten eklemeye gerek yok herhalde pinglesek yeterli sanırım ?
  • 26-10-2010, 21:57:55
    Üyeliği durduruldu
    saolasin.
  • 09-11-2010, 09:44:49
    Teşekkürler Webmaster araçlarına girmekten sıkılmıştım...
  • 10-11-2010, 16:18:13
    teşekkürler
  • 13-11-2010, 22:01:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pingletince ne oluyor tam olarak ?
  • 13-11-2010, 22:03:24
    teşekkürler.