• 05-02-2009, 09:44:18
    #1
    Arkadaşlar benim sitem bi canlı maç,dizi,film sitesi benim sitemin hiti maç konularından gelmesi gerekirken 1 tane maç konum düzgün indexlenmiyor..diğer konularımı düzgün indexliyor maç ve bazı konuları aşagıdaki resimdeki gibi indexliyor .. lütfen bi yardım edin napmam lazım..

    http://img87.imageshack.us/my.php?image=yrdmwc0.jpg
  • 05-02-2009, 12:28:07
    #2
    bendede öyle ama sanırım filtreye takılmısım tüm aramalardada yok oldum sandbox değil ama filtre tahminimce..
  • 05-02-2009, 12:55:23
    #3
    iyide o index zaten anasayfanın indexi , taglarında ne varsa öyle cıkar yani tam olarak anlamadım ne demek istedigini
  • 05-02-2009, 16:29:11
    #4
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide o index zaten anasayfanın indexi , taglarında ne varsa öyle cıkar yani tam olarak anlamadım ne demek istedigini
    yav bazı konularımı adam gibi indexliyor tag / site şeklinde, bazılarındada siteyi indexliyor tag altında .. neden bazı konularda böle siteyi indexliyorda bazı konularda tag / site şeklinde indexliyor? bu resimdeki gibi indexleyince hit alamıyorum :S ve konu altlara düşüyor.. tag / site şeklinde indexlediği zaman üstlere çıkıyor ve hit çoğalıyor..

    bunu nasıl düzeltebilriim ? her konum tag / site şeklinde cıksın?
  • 05-02-2009, 16:47:38
    #5
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav bazı konularımı adam gibi indexliyor tag / site şeklinde, bazılarındada siteyi indexliyor tag altında .. neden bazı konularda böle siteyi indexliyorda bazı konularda tag / site şeklinde indexliyor? bu resimdeki gibi indexleyince hit alamıyorum :S ve konu altlara düşüyor.. tag / site şeklinde indexlediği zaman üstlere çıkıyor ve hit çoğalıyor..
    bunu nasıl düzeltebilriim ? her konum tag / site şeklinde cıksın?
    Wordpress kullanıyorsan bu sorun bugünlerde bende dahil birçok kişinin başına geldi. Hala bi çözüm bulamadık. Tekil yazılar anasayfa üzerinden indexleniyor, google aramalarda tekil yazı başlığı çıkacağına anasayfa çıkıyor. Çoğu zamanda aramalarda çok arkalarda kalıyor. Buda hiti etkiliyor. Buna çözüm bulacak kişinin alnından öpecem + PR4 sitemden 1 aylık ücretsiz link verecem
  • 05-02-2009, 20:35:43
    #6
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress kullanıyorsan bu sorun bugünlerde bende dahil birçok kişinin başına geldi. Hala bi çözüm bulamadık. Tekil yazılar anasayfa üzerinden indexleniyor, google aramalarda tekil yazı başlığı çıkacağına anasayfa çıkıyor. Çoğu zamanda aramalarda çok arkalarda kalıyor. Buda hiti etkiliyor. Buna çözüm bulacak kişinin alnından öpecem + PR4 sitemden 1 aylık ücretsiz link verecem
    bunun sebebi google bottan kaynaklanıo olabilir botta optimizasyon yapmış olabilirler. pm den bana sorununu sitenle ilgili ayrıntılı sekilde anlatırsan yada msn e eklersen profilden bakıp yardımcı olabilirim belki.
  • 05-02-2009, 20:43:15
    #7
    justices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun sebebi google bottan kaynaklanıo olabilir botta optimizasyon yapmış olabilirler. pm den bana sorununu sitenle ilgili ayrıntılı sekilde anlatırsan yada msn e eklersen profilden bakıp yardımcı olabilirim belki.
    ekledim