Realist Faydalı Mı ?
10
●1.135
- 26-01-2009, 15:03:01Üyeliği durdurulduArkadaşlar realist.gen.tr nin ne gibi faydalarını gördünüz?
- 26-01-2009, 15:22:10Spamdan başka bir işe yaramaz.. sitenle ilgili bol bol spam link üretir. ben faydasını görmedim zararını gördüm..
- 26-01-2009, 15:49:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayacı kötü. 500 tekil yapan bi siteyi 250 olarak gösteriyor benden sölemesi.sayyac.com tavsiye ederim. - 26-01-2009, 16:10:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Realist, Google analytics'e en yakın sayanlardan. Karşılaştırma yaptığımda xx civarı sayı fark ediyor.salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2009, 16:16:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.internet tarihi googledan önce ve google'dan sonra diye 2 ye ayrılır.
Google'dan önceki tarihlerde yani 90'lı yılların sonu 2000li yılların başında sitenize ziyaretçi çekmenin tek yolu toplistler idi.o zamanlar internette bir toplist çılgınlığı yaşanıyordu. Bu dönemde kurulan toplistlerden biride realist sitesidir. Bir zamanlar çok güzel ziyaretçi yollardı ama artık asıl işlevi olan ziyaretçi yollama işini bırakıp spam sayfa üretme içine girdi çogu toplist gibi. Günümüzde internet ziyaretçileride bilinçlendi. Toplistlere giren yok, girse bile millet linkleri ziyaret etmeden çıkıyor. Boşuna toplistin reklamını yapıyorsun. Zaten toplisttende gelen kalitesiz ziyaretçininde pek faydası olmuyor sitene. Tüm bunların yanında sitene ait tüm verileri toplist sahibi ile neden paylaşacaksın ki. Bir türk atasözü der ki "Eşegin aklına karpuz kabuğu sokmanın anlamı yok"
Çok hit alan bir kelimeya ait siten var diyelim. Bu kelimeyi başkaları ile neden paylaşacaksın. Toplisti gelende webmasterlar takılıyor günümüzde. Şu sitenin hiti neden çok acaba diye hucum ediyor sitene ve içerigini çalıyorlar. Sitenin benzer kopyaları türüyor hemen. Sen google sıralamanıda kayıp ediyorsun.
Özetle: Toplistlerin devri kapandı çoktan. Dizin sitelerine kayıt olabilirsin ama...