Merhaba,
Tıklama stratejisi kullanıyorum. İstatistiklerde 3 tıklama gözüküyor kelimelerde toplam maliyeti 8 lira, 74 lira para kesiyor. Ben bu işten bir şey anlamadım cidden.
Yardımcı olabilecek varsa ücretli ücretsiz beklerim.
Google Ads harcamamam uçtu
4
●109
- 13-12-2021, 00:17:38Üyeliği durdurulduAnahtar kelime sildiyseniz, değiştirdiyseniz veya kampanya sildiyseniz ondan gözükmüyordur hocam.
Yada hesabınızdan ADS tarafından aylık düzenli olarak kesilen Yasal işletim maliyeti kesilmiştir. - 13-12-2021, 00:19:05Silinen anahtar kelimeden para almaya devam mı ediyor yani?bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2021, 00:20:38Üyeliği durdurulduHayır, silmeden önce harcama yapmışsa onu geç yansıtıyor.
- 13-12-2021, 14:59:491- Otomatik teklif stratejisi olan tıklama arttırma kullanıyor ve tbm üst limiti belirlemiyorsunuzdur, Google de makine öğrenmesi ile sizi üste çıkarmak için tbmlere yüksek tutarlar belirleyip yaşatıyordur,
2- Üzerine kalite puanı, alaka düzeyi vs de düşükse tuz biber gidiyordur,
3- Bir de bir iki sahte/rakip tıklaması aldınız mı bu iş bitiyordur...
Benim tahminim bu yönde, sektörünüzü, hesabı, kampanyaları vb. Görmeden bir yorumda bulunmak doğru olmaz. En azından hedef stratejisi seçtiğiniz yerde tıklamalar 'ın altında bulunan alana bir üst limit koyun mesela, örneğin 10 TL gibi...
Profesyonel destek isterseniz de PM den ulaşabilirsiniz, akşam bakarız.