• 23-01-2009, 15:05:45
    #1
    GqN
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar. 5k hitim vardı. hitin bir çoğu tek bir kelimeden geliyordu ve google sıralamasında 4. sayfada 36. poziyondaydım.

    ama bu gün hitleri birdne düştü ve o kelimede yokum.

    site: siteadim.com yazınca sitem çıkıyor.

    gopof pozisyon belirtecinde arattırıyorum o kelimeyi ve 36. pozisyondasınız diyor. kafayı ymek üzereyim bi fikri olan varmı. aynı zamanda sadece tek kelimede değil bi çok kelimede görünmüyorum. hitim 1k ya düştü..
  • 23-01-2009, 15:09:31
    #2
    geçmiş olsun google filtre desin
  • 23-01-2009, 15:14:02
    #3
    GqN
    Üyeliği durduruldu
    yani domain eski bir domain. içerik sade ve tamamen özgün. kelime spamı yok. spamla alakalı hiç bir şey yok . filtreleyeceğini sanmıyorum. google dalgalanması desem öyle bişi yok galiba bu günlerde
  • 23-01-2009, 15:16:10
    #4
    dostum aynı durum bende de var. Spam ın s si yok ama yeni domain ve hızlı yükseldim filtreye takıldım. Attı beni 10.sayfalara
  • 23-01-2009, 15:20:54
    #5
    GqN
    Üyeliği durduruldu
    ya. önemli değil hitim çok aman aman kesilmedi. zaten bi kelimeden 5k hit geliyordu sadece bi iki kelimeden düşürdü beni ama korkum bütün kelimelerden düşürmesi.işin garibi . sürekli indexleniyorum. index sayım artıyor yani
  • 23-01-2009, 15:23:03
    #6
    Sitenizi pm'lerseniz bakabilirim birde link alımı vs yaptınız mı?
  • 23-01-2009, 15:27:16
    #7
    GqN
    Üyeliği durduruldu
    AycanB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizi pm'lerseniz bakabilirim birde link alımı vs yaptınız mı?

    pmledim kardeş saoL
  • 23-01-2009, 15:41:16
    #8
    bendede benzeri durum var. 1. sayfa 2. sayfa geziniyor sitem
  • 23-01-2009, 15:42:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Dalgalandın da duruldun